خبرهای داغ:

هم اندیشی منتخبین شورای منطقه سفیددشت برگزار شد

نخستین هم اندیشی وحدت و همدلی در منطقه سفیددشت با حضور اعضای منتخب شوراهای سفیدشهر، یزدل، محمدآباد و علی آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۴۷۹۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل، در این نشست که در شهرداری سفیدشهر و  به میزبانی منتخبین این شهر برگزار گردید، حجت الاسلام نصیری امام جمعه منطقه سفیددشت ضمن تبریک به منتخبین بابت کسب رای اعتماد مردم، حضور در عرصه شورا و خدمت رسانی را در شرایط سخت اقتصاد کشور نوعی ایثار و فداکاری عنوان کرد و گفت: شوراهای دوره پنجم در سفیددشت با همدلی و تلاش و اولویت بندی مسائل مشترک سعی کنند تا محرومیت های گذشته را در حد توان رفع نمایند.
پیش از سخنان حجت االسلام نصیری، منتخبین مردم منطقه سفیددشت نیز در سخنانی کوتاه به بیان نقاط و دیدگاه های مشترک خود در خصوص منافع مشترک، برنامه های چهار ساله و بلندمدت، نحوه همگرایی و وحدت رویه، محرومیت ها و مشکلات منطقه و غیره پرداختند و بر تلاش جمعی برای پیگیری موارد ذکز شده تأکید کردند.

در پایان این نشست صمیمی مقرر گردید تا این جلسه هر فصل و به میزبانی یکی از روستاها یا شهر برگزار گردد و یک کمیته اجرایی متشکل از رؤسای شورا و امام جمعه محترم جهت پیگیری مسائل مشترک تشکیل گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار