خبرهای داغ:
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین:
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین گفت: ارتقای کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین است.
کد خبر: ۸۸۸۴۸۷۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه ستاد اجرایی شاهد آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین با حضور حسن اصلی‌تبریزی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین، شمس‌الله غلامی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین و دیگر اعضای این ستاد برگزار شد.
در این جلسه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین گفت: ارتقای کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان از مهمترین اهداف بنیاد است و مسوولان در این راستا برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.
تبریزی با اشاره به معلمان راهنما گفت: این معلمان در طرح پراکنده، با حضور در مدارس، وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر را بررسی کرده و مشکلات موجود را احصا می‌کنند.
این مسوول افزود: باید معلمان راهنما را تقویت کرد تا آنها امور تحصیلی و اخلاقی دانش‌آموزان را با دقت بیشتری بررسی کنند و راهکارهای لازم در جهت رفع آنها پیشنهاد بدهند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین گفت: با شناسایی مشکلات دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر می‌توان اقدامات لازم را در جهت ارتقای بنیه‌ی تحصیلی آنها انجام داد.
وی با بیان اینکه کارکنان بنیاد هر ماه به مدارس شاهد مراجعه کرده و از مدیران گزارش وضعیت دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر را دریافت می‌کنند، افزود: با وجود نقاط ضعف در گزارش‌دهی، می‌توان برنامه‌های موثری با برنامه‌ریزی دقیق انجام داد تا برطرف شود.
در این جلسه، همچنین ثبت‌نام اینترنتی سال تحصیلی 97-96 مدارس شاهد مورد تاکید قرار گرفت و یکی از مدیران شاهد به ارایه‌‌ی گزارش وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر پرداخت.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها