خبرهای داغ:
بمناسبت هفدهم شوال؛ هفته فرهنگ پهلوانی،ورزش زورخانه ای:
مسوول بسیج ورزشکاران استان اصفهان: به مناسبت سالروز هفدهم شوال و نبرد قهرمانانه حضرت علی (ع) با عمرو بن عبدود این هفته به عنوان هفته فرهنگ پهلوانی،ورزش زورخانه ای و بسیج ورزشکاران نام گذاری شده است.
کد خبر: ۸۸۸۴۸۸۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مسوول بسیج ورزشکاران استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: برنامه های مختلف در حوزه فرهنگ ورزش در سال جاری در حال اجرا است از جمله کار های انجام شده فضا سازی های ورزشی برای برگزاری مسابقات استانی ، کشوری و بین المللی است .

وحید رجبی اظهار داشت: به مناسبت سالروز هفدهم شوال و نبرد قهرمانانه حضرت علی (ع) با عمرو بن عبدود این هفته به عنوان هفته فرهنگ پهلوانی،ورزش زورخانه ای و بسیج ورزشکاران نام گذاری شده است.

وی گفت: در این هفته برنامه هایی همانند عطر افشانی و غبار رویی از گلزار شهدا، دیدار با آیت الله مستجابی پیشکسوت ورزش زورخانه ای استان اصفهان، سرکشی ازآسایشگاه جانبازان، ودیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

رجبی افزود : به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی، ورزش زورخانه ای و بسیج ورزشکاران امشب مورخ20تیرماه برنامه ای با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ،بسیج ورزشکاران ، هیئت ورزشی زورخانه ای ، شهرداری استان اصفهان ،تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) برنامه ای در مجموعه فرهنگی علی ابن ابیطالب که جمع کثیری از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی استان حضور دارند برگزار می شود .

سروان پاسدار وحید رجبی در ادامه اظهار کرد : در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی، قهرمانان کشوری مدال خود را به خانواده های شهدای مدافع حرم اهدا می کنند و همچنین از پیشکسوتان پهلوانان شهر تجلیل به عمل خواهد آمد.

مسوول بسیج ورزشکاران استان اصفهان در رابطه فرهنگ پهلوانی عنوان کرد :سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با شعار شهر پهلوان می خواهد در این مراسمی از تمامی پهلوانان شهر واستان تجلیل خواهند کرد به خصوص ورزشکاران و پهلوانانی هم چون خانم ستاره چابکی از رشته تکواندو و آقای رضایی در رشته شمشیر بازی که در سال گذشته با توجه به این که می توانستند کسب مدال بکنند، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مسابقه دادن با نماینده منحوص رژیم صهیونیستی خود داری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها