سردبیر هفته نامه عبرت‎های عاشورا در گفت‌وگو با «بسیج»:

قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده بورسیه‎ها کوتاهی نکند

بیشه‎ای گفت: امیدواریم مسئولان قوه قضائیه در زمینه بورسیه‎ها کوتاهی نکنند و انتظاری که رهبری معظم انقلاب و مردم و دانشجویانی که در حق آنها ظلم شده محقق شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۸۸۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
ابوالفضل بیشه‎ای سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به  بیانات اخیر امام خامنه‎ای در جمع مسئولان قوه قضائیه درباره موضوع بورسیه‎ها و عدم رسیدگی به این موضوع بیان کرد: ما انتظارمان از مسئولان قوه قضائیه این است که فراتر از گفتار و عمل، اقدام جدی نیز صورت دهند.

سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا در ادامه این مطلب بیان داشت:  یکی از تخلفاتی که دولت مرتکب شد در همان اوایل استقرار دولت یازدهم ماجرای بورسیه‎ها بود که  منجر به این شد که آبروی تعداد زیادی از دانشجویان و حق آنها و حق شرکتشان در پیشرفت‎های تحصیلی دچار محدودیت‎هایی شد که  انتظار بود قوه قضائیه به درستی عمل کند، اما وظیفه خودشان را به درستی انجام ندادند تا جایی که مدتی بعد از آن هم مقام معظم رهبری تذکری دادند اما بعد از آن هم عملی نشد.

بیشه‎ای اظهار داشت: بعد این تذکراخیر رهبری معظم انقلاب  نیز درباره این موضوع که  در جمع مسئولان قوه قضائیه مطرح شد، عجیب اینجاست که رئیس دیوان عدالت اداری تازه اعلام کرد که اگر کسی شکایتی دارد- که تا الان477 پرونده تشکیل شده – مراجعه کنند تا پرونده ها را تکمیل کنیم، حال باید این سوال را از  آقایان قوه قضائیه پرسید که این کار که جزو وظایف اصلی و اساسی شما بوده است، پس چرا در طول این بیش از دو سالی که فرصت داشتید به وظیفه خودتان عمل نکردید؟ و حداقل همین477 نفری که حضورا آمدند و شکایت خود را مطرح کردند، دچار اطاله دادرسی شدند و به کارشان رسیدگی نشد؟

سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان قوه قضائیه به این سوال جواب دهند و در این زمینه کوتاهی نکنند و انتظاری که رهبری معظم انقلاب و مردم و دانشجویانی که در حق آنها ظلم شده  محقق شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار