پس از عصبانیت «آمد نیوز» و «من و تو»
جبهه جهادی منتظران خورشید از سال 81 فعالیت های محرومیت زدایی و اقدامات خدمت رسانی خود را در روستاها و مناطق دور افتاده و صعب العبور آغاز کرده است.
کد خبر: ۸۸۸۴۸۹۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، جبهه جهادی منتظران خورشید از سال 81 فعالیت های محرومیت زدایی و اقدامات خدمت رسانی خود را در روستاها و مناطق دور افتاده و صعب العبور آغاز کرده است.

این جبهه که چندی پیش جشن15 سالگی فعالیت های جهادی خود را در همایشی تحت عنوان « قرآن مجسم» گرامی داشت؛ در همان اوایل راه اندازی سایت خبر پراکن « آمد نیوز» (بخوانید جاعل نیوز) از سوی این رسانه ی وابسته مورد هجمه واقع شد.

بهانه ی تهمت پراکنی آمد نیوز، نامه منتظران خورشید به مسولین بود که جهادگران؛ دولتمردان را به ساده زیستی و نیز حضور در روستاها و توجه به محرومین دعوت کرده بودند.

پس از آن شبکه  صهیونیستی « من و تو » گزارش مفصلی را برای حمله به فعالیت های جبهه جهادی منتظران خورشید پخش کرده و عصبانیت خود را از خدمات این مجموعه جهادی نشان داده بود.

روز گذشته نیز پایگاه خبری و رسمی گروهک تروریستی و وهابی « جیش الظلم» طاقت نیاورده و کمتر از 24 ساعت پس از توزیع و اهدای جهیزیه به نوعروسان شیعه و سنّی سیستان و بلوچستان؛ علیه این اقدام خودجوش و انقلابی منتظران خورشید واکنش نشان داد.

در بخشی از این حقد و کینه ی وهابیت خبیث آمده است «گروه مروج مذهب "جبهه جهادی منتظران خورشید" اعلام کرده فعالیت های مذهبی خود را پس از کشته شدن ( بخوانید شهادت) نورعلی شوشتری در سال 88 در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان آغاز کرده است» سایت وابسته به این گروهک تروریستی – وهابی تحت عنوان کمپین فعالین بلوچ همچنین آورده است " در سال های اخیر آمار اعزام گروه های مذهبی و روحانیان شیعه به مناطق محروم بلوچستان افزایش یافته است... که این فعالیت ها با هدف ترویج قرائت شیعی از اسلام انجام  می گیرند".

گفتنی است جبهه جهادی منتظران خورشید هم اکنون در بیش از 130 روستای سیستان و بلوچستان، تهران، قم، مرکزی و خوزستان فعال می باشد که برای آشنایی بیشتر می توانید به سامانه 300013571122 پیامک زده یا عضو کانال تلگرامی @kaparjahadi شوید.
ارسال نظرات