مصطفی برزگر
مسئول بسیج جامعه زنان ایوان گفت: اجتماع بزرگ حجاب و عفاف روز چهارشنبه "21 تیرماه"با شعار "مردان غیور، زنان عفیف، خانواده متعالی"در پارک شهدا این شهرستان با حضور اقشار مختلف برگزار می شود
کد خبر: ۸۸۸۴۸۹۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، "صدیقه حیدر نژادیان"؛ مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان ایوان، با گرامیداشت خاطره دلخراش و خونین مسجد گوهرشاد که در 21 تیرماه 1314 شمسی توسط رژیم پهلوی رخ داد،اظهار کرد: در این حادثه بیش از 2000 نفر کشته شدند به همین مناسبت و برای ارج نهادن به امر عفاف و حجاب این روز به عنوان روز ملی عفاف و حجاب نامگذاری شده است که لازم و ضروری است به این امر مقدس توجه ویژه‌ای شود.

وی گفت:ارج نهادن به مسئله عفاف و حجاب یکی از وظایف اصلی ما در جامعه است و عفاف و حجاب هر دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند و به نوعی یک فریضه دینی محسوب می‌شوند، حجاب و پوشش دینی برای مردان و زنان است، هر دو این‌ها در امر پوشش عفاف و پاکدامنی وظایفی بر عهده دارند که باید آن را اجرایی و عملیاتی کنند،اگر ما بخواهیم حجاب و عفاف را در جامعه منکر شویم به نوعی یکی از دستورات خداوند متعال را نادیده گرفته‌ایم و همین امر سبب خروج انسان از دین می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های هفته عفاف و حجاب بیان داشت : بسیج جامعه زنان شهرستان ایوان همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب که از 17تا 23تیر ماه می باشد برنامه های متناسبی را برگزار خواهد کرد.

حیدرنژادیان با اشاره به رئوس برنامه هایی که در طول این هفته برگزار خواهد شد تصریح کرد: برگزاری همایش هزاران نفری عفاف و حجاب ،برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه خواهران بسیج، تهیهبروشور، برگزاری نشست های خانواده ونمایشگاه عفاف و حجاب ،برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر ... از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

وی ادامه داد:اجتماع بزرگ حجاب و عفاف نیز بعنوان یکی از برنامه شاخص این هفته از ساعت 19 روز چهارشنبه "21 تیرماه" باشعار مردان غیور، زنان عفیف، خانواده متعالی وصیانت از حریم خانواده در پارک شهدا شهرستان با حضور اقشار مختلف برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان ایوان هدف از برگزاری تجمع هزار نفری زنان شهرستان ایوان را ، ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه و مقابله با همجه‌های پیش‌بینی‌شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب برشمرد.

ارسال نظرات