نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی

ضرورت حضور تفکر انقلابی در عرصه علم/ حمایتی از کارآفرین‌های ایرانی

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر استعداد و ظرفیت خدادادی دریک اراده بسیجی و تفکر انقلابی ضرب شود قطعاً منجر به پیشرفت می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۸۹۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس گودرزی، نماینده مردم  بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان بروجرد به لطف الهی از دیرباز مهد چهره‌های درخشان، مفاخر، مشاهیر و به تعبیر رهبر شهر استعدادهای درخشان است.
 
وی بابیان اینکه اگر این ظرفیت خدادادی دریک اراده بسیجی و تفکر انقلابی ضرب شود قطعاً منجر به پیشرفت می‌شود، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هرکجا ما انقلابی عمل کردیم، پیشرفت کردیم، در عرصه علم نیز همین‌گونه است و می‌طلبد از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و همه دستگاه‌ها کمک کنند.
 
 نماینده مردم  بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر بنا است مراکز حمایتی به لحاظ تسهیلاتی و وام از جایی حمایت کنند از همین جوانان حمایت کنند که متأسفانه شاهدیم وام‌های ده‌ها میلیارد تومانی درجایی هزینه می‌شود که ده‌ها شغل ایجاد نمی‌کند و معلوم نیست در چه راهی این پول‌ها صرف می‌شود و در آخر به‌جای کمک به اقتصاد کشور، گره‌ای در اقتصاد کشور به وجودمی آورد.
 
وی حداقل حمایت از صنایع کوچک، مهره‌های زودبازده، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و جوانان نخبه می‌توانند برای کشور افتخارآفرینی کنند، عنوان کرد: ما وظیفه‌داریم برای نخبگان نیز آنچه خلأ قانونی دارد در مجلس پیگیری کنیم برای دولت ریل‌گذاری کنیم و مسئولان نیز حمایت کنند.
 
گودرزی با اشاره به اینکه تمام مردم موظف‌اند و تکلیف دارند که فرهنگ استفاده از کالای ایرانی را عمومی کنند، تصریح کرد: سپاه و بسیج پشتوانه و عقبه‌ای برای انقلاب در همه دوره‌ها بوده و ورود آن در مباحث علمی و حمایتی از نخبگان بسیار ارزشمند است چراکه امروزه بحث دفاع علمی و اقتصادی و جهاد علمی و اقتصادی مطرح است.
 
 وی خاطرنشان کرد: درزمینهٔ جهاد اقتصادی نباید رفع تکلیف صورت گیرد بلکه باید احساس مسئولیت کرد و این امکان با تفکر بسیجی ممکن است.
 
انتهای پیام/ش
ارسال نظرات
آخرین اخبار