خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین با خانواده شهید رمزی دیدار کرد؛
حجت الاسلام عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با خانواده شهید رمزی دیدار و برای ایشان صبر و اجر مسئلت کرد.
کد خبر: ۸۸۸۴۹۱۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالکریم عابدینی در این دیدار اظهار کرد: در اوضاع ناهنجار و بد اخلاقی‌هایی که بعضاً از برخی‌ها مشاهده می‌شود، شهید رمزی مانند باران بهاری بود که فضای استان و کشور را تلطیف کرد.

وی تصریح کرد: ایشان در کنار شهدای مدافع حرم قرار گرفت زیرا اشراری که ایشان را به شهادت رساندند، از جنس داعشی‌هایی هستند که در عراق و سوریه شرارت می‌کنند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: شهید رمزی افتخاری برای استان قزوین محسوب می‌شود و خانواده شهید گرانقدر علی رغم سنگینی این خبر، متانت و صبوری بسیاری داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: همه مردم استان در این قصه عزادار شدند و استقبال با شکوهی از آن شهید گرانقدر انجام دادند.

پدر شهید رمزی در این دیدار به بیان ویژگی‌های آن شهید والامقام پرداخت و اظهار کردند: شهید رمزی همواره کمک به دیگران را در اولویت زندگی خود قرار داده بود و هیچگاه در این خصوص کوتاهی نمی‌کرد.

حاج محرم رمزی ادامه داد: شهید هیچگاه کاری نمی‌کرد که موجب دلخوری و ناراحتی همسایگان، بستگان و دوستانش شود و هیچگاه با صدای بلند با بزرگ‌تر خود صحبت نمی‌کرد.

وی افزود: شهید فرشاد رمزی برای شرکت در نمازهای جماعت و شرکت در مراسم هیئت اهمیت بسیاری قائل بود و سال‌ها حضور فعال در بسیج داشت.

حاج مهدی گونجی، پدر بزرگ شهید هم در این دیدار احترام به بزرگ‌ترها را ویژگی بارز شهید گرانقدر دانست.

گفتنی است شهید فرشاد رمزی، بر اثر درگیری نیروهای هنگ مرزی پیرانشهر با اشرار و قاچاقچیان در روز یکشنبه 11 تیر 1396 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها