در فرهنگسرای گلستان و با حضور علاقمندان:
جلسه نقد و بررسی فیلم "آوانتاژ" برنده تندیس بهترین کارگردانی، موسیقی و صدا از دهمین جشنواره سینما حقیقت با حضور منتقدین و علاقمندان در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۸۴۹۵۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
به گزارش روابط عمومی مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه8 و فرهنگسرای گلستان؛ باشگاه فیلم مستندگلستان چهارشنبه 21 تیرماه ساعت 18 و سی دقیقه در اولین روز آغاز بکار و افتتاح خود در نظر دارد جلسه نقد و بررسی فیلم "آوانتاژ" را با حضور منتقدین، متخصصان و مردم علاقمند برگزار کند.
گفتنی است این جلسه نقد و بررسی با هدف ارتقاء سواد سينمايي و بصري و بيان مسائل اجتماعي روز از زبان سينماي مستند ايران و با حضور محمدکارت کارگردان اثر برگزار می شود. علاوه بر این با هدف تحلیل و بررسی مسائل اجتماعی و فردی مطرح شده در این اثر از دکتر روانشناس مرضیه مشتاق به عنوان میهمان ویژه حاضر در این برنامه دعوت شده است.  اجرای این برنامه و نقد اثر "آوانتاژ" برعهده محمدرضا لطفی مجری و منتقد است  .
حضور برای عموم مردم در این برنامه آزاد و رایگان است و علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه چهارشنبه 21 تیرماه ساعت 18 و سی دقیقه به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۳۸۰۲ تماس بگیرند.

ارسال نظرات