مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان چگنی:

حضرت زهرا(س) الگویی جامعه برای زنان مسلمان است/ رعایت حجاب و عفاف از آرمان های انقلاب اسلامی است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان چگنی گفت : رعایت حجاب و عفاف از آرمان های انقلاب اسلامی است که صیانت از آن وظیفه ای عمومی است.
کد خبر: ۸۸۸۴۹۶۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام علی لرستانی ،در حاشیه  نمایشگاه حجاب وعفاف حوزه  مقاومت بسیج خواهران حضرت سمیه (س)سپاه ناحیه چگنی که  درسالن نه دی این شهرستان برگزار شد،  با اشاره به اهمیت  عفاف وحجاب وآثار آن در سطح جامعه، اظهار داشت : یکی از مواردی که باعث حفظ جامعه اسلامی بویژه زنان می شود الگو پذیری از سیره حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیه) است.

 

وی با اشاره به برخی ویژگی های اخلاقی و سبک زندگی دخت مکرم نبی مکرم اسلام، افزود: حضرت زهرا(سلام الله علیه) از شخصیت بالایی برخوردار هستند که الگویی کامل برای زنان در هر دوره ای است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان چگنی عنوان کرد: با تبعیت عملی از سیره زندگی ورفتاری آن حضرت می توان سعادت در دنیا وآخرت را کسب کرد.

 

وی با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا(سلام الله علیه) سراسر درس عزت، سربلندی، عشق ووفا، تقوی وعبودیت است، بیان کرد: آن حضور الگویی کامل در عرصه های چون جهاد و مبارزه، مهر و عاطفه، ایثار و گذشت، جانفشانی در راه خدا و اسلام و از همه مهمتر الگوی برای رعایت عفاف وحجاب هستند.

 

 

حجت الاسلام لرستانی خاطرنشان کرد: امروز بانوان جامعه اسلامی باید از عفاف وحجاب که حافظ کرامت وجایگاه حقیقی و والای زنان است به خوبی حراست کنند.

 

وی با بیان اینکه رعایت عفاف وحجاب یکی از جلوه های درخشان برای انسانهای مومن است، تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف فرمان الهی است وعامل مصونیت اجتماعی وپیشگیری از تخریب زنان است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان چگنی  با اشاره  اینکه رعایت حیا وپاکدامنی وعفاف وحجاب برای جامعه لازم است، تصریح کرد: دشمنان اسلام از قبل از انقلاب اسلامی تابحال دنبال کشف حجاب و عفاف در سطح جامعه ما هستند و برای محقق کردن اهداف ننگین خود از هر روشی استفاده می کنند.

 

حجت الاسلام لرستانی، تاکید کرد: دشمن می خواهد با رواج بدحجابی و بی حجابی هویت دینی زنان اسلامی را از بین ببرند وفرهنگ غربی خود را در سر تاسر جامعه ما نشر دهند.

 

وی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان چگنی  با بیان اینکه حجاب  وعفاف سنگر نفوذ ناپذیر در برابر توطئه های دشمنان اسلام است، افزود: مهمترین مصداق عفاف مساله حجاب و پوشش است.

 

حجت الاسلام لرستانی،تصریح کرد: به یقین رعایت عفاف وحجاب  و نهادینه سازی این فرهنگ غنی باعث مصونیت از آفات وحفظ حریم انسان ها در جامعه می شود که رعایت حجاب و عفاف از آرمان های انقلاب اسلامی است که صیانت از آن وظیفه ای عمومی است.

انتهای خبر/z
ارسال نظرات
آخرین اخبار