مدیر عامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس:

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در بندرعباس غیرقانونی است

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی بندرعباس از غیرقانونی بودن فعالیت تاکسی های اینترنتی در بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۴۹۷۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛به نقل از تاکسیرانی بندرعباس، حسین اخلاقی بیان داشت: هر نوع فعالیت شرکت های تاکسیرانی هوشمند نیازمند دریافت مجوز از سازمان تاکسیرانی بندرعباس است.

وی فعالیت تاکسی های اینترنتی را غیرمجاز عنوان نمود و اظهار داشت: قطعا سازمان تاکسیرانی بندرعباس در این خصوص پاسخگو نیست ، شرکت ها و افرادی که با نرم‌افزارهای فراخوان تاکسی غیرمجاز خلاف قانون  فعالیت می‌کنند غیرقانونی است  و بدون شک مراجع ذیصلاح با آنان برخورد خواهند کرد.

اخلاقی از آغاز بکارتاکسی اینترنتی تحت عنوان های مختلف در بندرعباس خبر داد و افزود: در زمینه فعالیت و جابجایی مسافرین هر تاکسی  باید مطابق قوانین، امنیت و حقوق شهروندان، مسائل اخلاقی را رعایت نماید و سازمان تاکسیرانی نیر بعنوان ناظر کیفیت و ملاحظات کسب‌وکار فعالان این حرفه است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی های کشور از برگزاری تشکیل کارگروه مشترکی بین مجلس و دولت برای بررسی موانع کسب و کارهای اینترنتی از جمله در حوزه حمل و نقل خبر داد و گفت: به تازگی کارگروهی متشکل از کارشناسان وزارتخانه‌های تعاون و ارتباطات و تعدادی از نمایندگان مجلس برای بررسی موانع ایجاد شده برای کسب و کارهای اینترنتی، به خصوص (تاکسی‌های اینترنتی) تشکیل شده است.

ارسال نظرات