نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال نیروهای هرمزگانی بخصوص مردم ساکن در پارسیان در پارس جنوبی مصداق جذب نیروهای بومی است و وزارت نفت باید نظارت بیشتری بر رفتار پیمانکاران داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۸۴۹۸۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ناصر شریفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای هرمزگانی شاغل در پارس جنوبی مصداق جذب نیروهای بومی در پروژه‌های مختلف آن هستند چرا که در فاصله کمتر از 100 کیلومتری از شعاع اجرای این پروژه‌ها قرار دارند.

وی افزود: در دوره‌های مختلف شاهد برخوردهای نادرستی با نیروهای هرمزگانی شاغل در این پروژه‌ها بوده‌ایم که پیش از اتمام مهلت قرارداد، اخراج می‌شده‌اند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت با بیان این که بسیاری از پروژه‌های وزارت نفت از سوی پیمانکاران در حال اجرا است و وزارت نفت باید بر رفتار این پیمانکاران با نیروهای شاغل خود نظارت بیشتری داشته باشد، خاطرنشان کرد: پارس جنوبی یک پروژه عظیم رو به گسترش است و انتظار ما این است که به همان میزان که اجرای پروژه‌های توسعه‌ای پارس جنوبی سبب ایجاد فشار مضاعف بر منابع طبیعی و ظرفیت‌های منطقه غرب هرمزگان می‌شود، از ظرفیت نیروهای آن در اجرای پروژه‌ها نیز استفاده شود.

شریفی گفت: نباید سهم مردم پارسیان و غرب هرمزگان از پروژه‌های پارس جنوبی که در فاصله کمتر از 20 تا 30 کیلومتری برخی از روستاهای پارسیان قرار دارد، فقط آلودگی و شلوغی محورهای مواصلاتی و ... باشد.

وی تأکید کرد: در نامه‌ای به وزیر نفت از وی خواسته‌ام که در خصوص این مشکل چاره‌اندیشی کند و پیگیر خواهم بود تا در دیداری حضوری نیز مشکلات کارگران هرمزگانی شاغل در پارس جنوبی را نیز به اطلاع وزیر نفت برسانم.


ارسال نظرات