معاون اداره کل قرآن وزارت آموزش و پرورش در اردبیل:

ترویج فرهنگ قرآنی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در دستور کار و مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۰۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، میکائیل باقری در جمع مسئولان برگزاری مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزان در اردبیل اظهار داشت:سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی از امروز تا 23 تیرماه در حوزه پسران و از 25 تا 28 تیرماه در حوزه دختران در رشته‌های احکام و انشای نماز، تفسیر قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

وی با ابراز خرسندی از آماده‌سازی فضای مسابقات گفت: همدلی و انسجام در کارها دو اصلی هستند که با رعایت آنها می‌توان موفقیت در برگزاری مسابقات را دو چندان کرد کهیکی از اهدافی که در مسابقات قرآنی دنبال می شود، ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی است که مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش است.

باقری با اشاره به برخورد مناسب با دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات تصریح کرد: بدون شک می‌دانیم که این دانش‌آموزان خاص هستند بنابراین باید کار ما هم در قبال این دانش‌آموزان ویژه بوده و رفتار و برخورد شایسته‌ای با انها داشته باشیم.

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تاکید برهماهنگی بین اعضای کمیته‌ها بیان کرد: تربیت نسل حاضر در فضای قرآنی یک اصل است که جامعه اسلامی ایران با برگزاری چنین مسابقاتی در راستای تحقق آن گام برداشته است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از تمامی عوامل برگزاری این دوره از مسابقات افزود: حضور دانشآموزان شرکت‌کننده در مسابقات قرآنی به میزبانی اردبیل از برکاتی است که نصیب این استان شده است.

مصطفی کافی اظهار کرد: از سویی این مسابقات فرصت شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان منتخب در عرصه‌های مختلف را فراهم ساخته و سبب درخشش نام استان در عرصه‌های ملی خواهد شد که تلاش و جدیت بر این است تا از این فرصت و ظرفیت به نحو شایسته و مناسبی استفاده شود.

ارسال نظرات