مدیر کل آموزش‌وپرورش لرستان:

برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی دانش آموزان کشور در لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۴۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، خدانظر دریکوند در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور در مرداد ماه سال جاری به میزبانی آموزش و پرورش لرستان در شهرستان خرم آباد اظهار داشت: مهمترین پیام این میزبانی معرفی استعدادهای ورزشی استان و قابلیت های منابع انسانی و ظرفیت های بالقوه استان برای میزبانی مسابقات مختلف ورزشی است.

وی تبادل و اشاعه فرهنگی را از دیگر ثمرات این میزبانی دانست و افزود: باید فرهنگ اصیل و ریشه دار لرستان را به ورزشکاران سایر استان ها هنرمندانه معرفی کرد و از آنها به عنوان سفیران فرهنگی لرستان بهره برد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه تلاش مجریان این مسابقات باید معطوف بر این حقیقت شود که آگاهانه مفاهیمی را به شرکت کنندگان انتقال دهند و در مدت برگزاری این مسابقات تمام نگاه ها را معطوف به استان لرستان، توانمندی ها و قابلیت های آن کنیم، عنوان کرد: باید تلاش کمیته های مختلف علاوه بر انجام دقیق شرح وظایف تخصصی خود، هماهنگی و تعامل گروهی برای رسیدن به اهداف مشترک باشد.

دریکوند نظارت و ارزیابی دقیق از کار کمیته ها را لازم و ضروری برشمرد و تصریح کرد: باید رقابت سالم و سازنده ای بین کمیته های مختلف برای خدمات رسانی مطلوب به ورزشکاران و انجام دقیق مسئولیت ها ایجاد شود.

انتهای خبر/Z

ارسال نظرات