رئیس کمان سنتی و ناظر فدراسیون تیراندازی با کمان:

برپایی اردوی تیم ملی کمان سنتی در سردابه اردبیل

رئیس کمان سنتی و ناظر فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: سومین اردوی تیم ملی کمان سنتی کشور به مدت یک هفته در قیه‌سویی سردابه اردبیل در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۵۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ساوالان خبر، مجید عباس‌پور در گفت‌وگو با ساوالان خبر اظهار کرد: این رشته ورزشی به عنوان یکی از رشته‌های سنتی فدراسیون تیراندازی با کمان مطرح است و ما تاکنون دو اردوی تیم ملی را در آذربایجان شرقی و گلستان برگزار کردیم و سومین اردو را در اردبیل در حال برگزاری داریم.

وی با قدردانی از همت و تلاش هیأت تیراندازی با کمان استان اردبیل و پاشایی رئیس کمیته کمان تیراندازی استان اردبیل اظهار کرد: ۱۷ نفر از استان‌های مختلف کشور نظیر استان البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی، گلستان، فارس، چهارمحال و بختیاری و یزد در اردو حضور دارند.

رئیس کمان سنتی و ناظر فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه این اردونشینان تا ۲۲ تیر ماه در این اردو حضور خواهند داشت، گفت: این ورزشکاران با لباس‌های سنتی و در دو نوع کمان آمادگی خود را برای حضور در مسابقات جهانی و بین‌اللملی آماده می‌کنند.

عباس‌پور ادامه داد: ما علاوه بر فعال نگه داشتن تیم الف تلاش می‌کنیم تا تیم ب خود را به عنوان پیشتیان آماده کنیم که در این زمینه اردوهای متعدد در حال برگزاری است.

وی از حضور تیم ملی کمان سنتی در مسابقات جهانی مجارستان اواخر مرداد ماه خبر داد گفت: در چهار رده بزرگسالان، ‌نونهالان، نوجوانان و جوانان این رقابت‌ها برگزار می‌شود که به احتمال قوی ما در رده سنی بزرگسالان و نونهالان در این رقابت‌ها حضور خواهیم داشت.

رئیس کمان سنتی و ناظر فدراسیون تیراندازی با کمان به آمادگی تیم ملی با حضور آقایان و خانم‌ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر این تا پایان سال تیم ملی کمان سنتی در مسابقات جهانی که در ترکیه، تایلند و مجارستان برگزار می‌شود حضور پیدا خواهند کرد.

عباس‌پور به برگزاری مسابقه قهرمان قهرمانان در قالب هفتمین جشنواره کوچ عشایر استان اردبیل اشاره کرد و گفت: بر اساس مقررات و آیین‌نامه‌های فنی ما زیر نظر فدراسیون تلاش می‌کنیم تا با همکاری کمیته آموزش زمینه توسعه این رشته ورزشی را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: روز جمعه مسابقه جام سحر به میزبانی مراغه در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود که در دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان این مسابقه برگزار خواهد شد.

رئیس کمان سنتی و ناظر فدراسیون تیراندازی با کمان یادآور شد: اردوی تیم ملی هم اکنون در قیه‌سویی سردابه با حضور دو مربی خانم و آقا و میزبانی شایسته استان اردبیل در حال برگزاری است که جا دارد از مربی آقایان عباس‌نژاد و مربیان خانم‌ها تخت فیروزی قدردانی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار