خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۶۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در سالن مدیریت آموزش و پرورش شاهرود با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و معاونت های مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این مراسم حمید باباخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سخنانی با خیرمقدم به شرکت کنندگان در مراسم و قدردانی از زحمات و همکاری های سرهنگ پاسدار غنایی در اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی در مدت قبول مسئولیت بسیج دانش آموزی برای سرگرد جلیلی برای تصدی این مسئولیت آرزوی توفیق کرد.

وی افزود: بسیج دانش آموزی یکی از دوایر فعال در آموزش و پرورش است که فعالیت های گسترده ای را در سطح مدارس برگزار می کنند که طرح هجرت 3 بسیج سازندگی از آن جمله برنامه هاست که اثرگذار در مدارس است.

باباخانی خاطر نشان کرد: بسیج دانش آموزی در برنامه های فرهنگی بصیرتی معرفتی بسیار فعال است که تلاش این برنامه ها در این راستا در گسترش ارزش های ناب انسانی و اسلامی اثرگذار است و جای تقدیر و تشکر دارد.

سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود نیز در این مراسم از زحمات سرهنگ غنایی تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به اهمیت و عظمت بسیج افزود: ما همه قبل از اینکه آموزش و پرورشی و فرهنگی باشیم به عنوان بسیجی شناخته شده ایم و الان افتخار می کنیم اسم ما در دفتر دنیایی بسیج ثبت است و ان شالله در دفتر آخرت نیز ثبت شود.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف بسیج دانش آموزی گفت: طرح امیدان که برنامه بسیار خوبی است و برنامه های متعدد مناسبتی و طرح هچجرت و راهیان نور که پروژه عظیم و بزرگی است و اعتکاف رمضانیه از جمله برنامه های مهم بسیج دانش آموزی است.

کریمی اظهار کرد: بسیج دانش آموزی اگر در برنامه ها کمک نکند حوزه پرورشی و تربیت بدنی نمی تواند برنامه ها را پیش ببرد و همکاری و تعامل با بسیج دانش آموزی خیلی خوب بوده است چرا که برخی از این برنامه ها مدیریت بحران است و برخی کارها شبانه روزی است مثل راهیان نور که باید تلاش نمود.

وی با تشکر از برادر غلامی در مدت سرپرستی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان از همکاری وی بسیار تقدیر کرد به خصوص در اعتکاف رمضانیه که بسیار تلاش و فعالیت از خود نشان دادند.

کریمی تاکید کرد: همکاری و همراهی در موضوعات فرهنگی بسیار مهم است چرا که هدف ما مشترک و مسائل فرهنگی است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ غنایی در مدت تصدی مسئولیت با اهدا لوح تقدیر تجلیل و با اهدا حکم مسئولیت سرگرد جلیلی به عنوان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود معرفی گردید.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها