به همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خداآفرین، حوزه عشایری شهید شیرودی لاریجان، بسیج سازندگی ناحیه خداآفرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مذکور ۴ باب خانه محروم عشایری شناسایی و عملیات ساخت آن آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۸۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج عشایری سپاه عاشورا؛ "اسرافیل نژاد" مسئول بسیج عشایری آذربایجان شرقی از آغاز عملیات احداث ۴ باب خانه محروم عشایری به همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خداآفرین و حوزه عشایری شهید شیرودی لاریجات خبر داد.

 

وی افزود: ورود در بطن جامعه خصوصا جامعه عشایری و چهره به چهره شدن با عشایر عزیز و شناسایی و احصاء مشکلات آنها و انتقال به مسئولین مربوطه و مطالبه گری از آنها یکی از وظایف اصلی و ذاتی سازمان بسیج عشایری است.

 

وی با تشکر از همکاری کلیه دستگاههای مربوط به خدمات رسانی به عشایر تصریح کرد: به همت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خداآفرین، حوزه عشایری شهید شیرودی لاریجان، بسیج سازندگی ناحیه خداآفرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مذکور ۴ باب خانه محروم عشایری شناسایی و عملیات ساخت آن آغاز شد.

 

لازم به ذکر است شهرستان خداآفرین یکی از شهرستانهای عشایرنشین بوده که ۵۱ درصد از جمعیت آن را عشایر به خود اختصاص داده و در نقطه صفر مرزی قرار داشته و با کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان و جمهوری نخجوان همسایه می باشد.

 

 
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات