سرمربی حلقه های صالحین ناحیه عشایری کرمانشاه:
دشمن در جنگ نرم با تمام توان وارد شده و ما نیز باید برای مقابله و تهاجم با دشمن با تمام توان وارد کارزار شویم و بدانیم که نباید لحظه ای غافل شویم و به بصیرت و معرفت افزایی بین دانشجویان همت بگماریم.
کد خبر: ۸۸۸۵۰۸۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، جلسه سرمربی با مربیان حلقه های صالحین ناحیه عشایری کرمانشاه در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

"حجت السلام طاهری" سرمربی حلقه های صالحین ناحیه عشایری کرمانشاه گفت: با توجه به حجم وسیع شبه افکنی بر ضد نظام اسلامی وظیفه مربیان طرح صالحین بصیرت افزایی به بسیجیان است.

وی افزود: دشمن در جنگ نرم با تمام توان وارد شده و ما نیز باید برای مقابله و تهاجم با دشمن با تمام توان وارد کارزار شویم و بدانیم که نباید لحظه ای غافل شویم و به بصیرت و معرفت افزایی بین دانشجویان همت بگماریم.

حجت السلام طاهری خاطر نشان کرد: تلاش همه ما باید این باشد که بتوانیم متربیان را به سمت مسیر درست هدایت و شبهات و گره های ذهنی و اعتقادی آنها را رفع نماییم و آنها را در مسیر درست هدایت نماییم.

سرمربی صالحین ناحیه عشایری با تاکید بر انسجام و تشکیلات منظم و یکپارچه، گفت: باید جلسات حلقه های متربیان و سرگروه ها را منظم برگزار نماییم و هدفمند و با محتوای غنی پیش ببریم.

وی با تاکید بر مراقبت از انحراف بیان کرد: باید مربیان و سرگروه های ما مطالعه کنند و تلاش کنند با مطالعه و تحقیق همیشه آماده پاسخگویی به متربیان باشند و خود را مسلح به علم و عمل و بصیرت ایمان کنند.

در این جلسه "هزارخانی" فرمانده ناحیه عشایری کرمانشاه در سخنانی با تقدیر از همت مربیان و سرمربی صالحین در تولید محتوا و غنی سازی حلقه ها و انسجام بخشی به آن، گفت: آسیب های اجتماعی یکی از مسایل مورد توجه جامعه بشری از گذشته تا به امروز می‌باشد. با گسترش انقلاب صنعتی و بزرگ شدن دامنه نیازمندی‌های انسان و به دنبال آن احساس ناکامی و محرومیت از خواسته‌ها موجب گسترش اعتیاد، فساد، دزدی، انحرافات جنسی و سایر آسیب‌ها شده است. خیلی از این آسیب‌ها در دوره های مختلف وجود داشته اما در هر دوره برخی از آنها از اهمیت بیشتری برخوردارند و برخی زاده یک دوره خاص هستند

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا حلقه ها اثرگذار برگزار شود و به بصیرت، معرفت، تربیت و مهارت توجه شود و تمام ابعاد مختلف نظام صالحین را در حلقه ها اجرا تا نتیجه مطلوب بدست آید.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری افزود: اكثر والدین نیز به دلیل عدم آشنایی با اینترنت و ظرفیت‌های آن و شبكه‌های اجتماعی فضایی و فناوری‌های نوین ارتباطی، از رفتارهای آنلاین فرزندانشان در فضای مجازی اطلاعی ندارند. همین مسأله راه را برای صیادان اینترنتی باز می‌كند تا راحت تر بتوانند طعمه‌های خود را از میان افرادی انتخاب نمایند كه به نوعی دچارانواع آسیب های اجتماعی هستند و بدون در نظر گرفتن تهدیدات و معایب این فضا به دنبال تفریح در آن هستندومربیان باید در این زمینه بیشتر کار کنند.

 

 


 

ارسال نظرات