فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه تشکل‌های مذهبی نمادی از اتحاد مسلمانان هستند، گفت: باید از این تأثیرگذارترین زیرساخت‌های فرهنگی کشور برای ترویج معروفات استفاده کرد.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۱۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسن ارگی در گردهمایی رؤسای ادارات و نهادهای وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان به میزبانی مجتمع فرهنگیان شهمیرزاد، با اشاره به اثرگذاری تشکل‌های دینی و مذهبی، بیان کرد: فعالیت در حوزه ترویج دین مبین اسلام در چارچوب تشکل‌های دینی و مذهبی قطعاً شکل عام‌تر به خود خواهد گرفت.

وی افزود: با همراهی سازمان‌هایی مانند تبلیغات اسلامی امروز باید شاهد تداوم برنامه‌های تشکل‌های مذهبی در طول سال باشیم و این امر را مختص به ایامی مانند محرم نشماریم چراکه می‌توان با استفاده از این زیرساخت‌ها در راستای مقابله با معضلات اجتماعی با بهره‌گیری از معنویات کوشید.

فرماندار مهدی‌شهر در دیگر بخش سخن خود ضمن بیان اینکه همه دیدگاه‌ها در جمهوری اسلامی ایران قابل‌احترام است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری، وحدت، انسجام  و همدلی ملت ایران را نشان داد و مردم با حضور خودپاسخ دشمنان را دادند.

ارگی بابیان اینکه باید برای آرام ماندن فضای جامعه تلاش کنیم، بیان کرد: نباید فضاهای قبل از انتخابات، آرامش جامعه را بر هم بزند لذا برای شکل‌گیری نظام مستحکم‌تر از  گذشته باید همدل‌ باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که سازمان تبلیغات اسلامی و تشکل‌های وابسته در ترویج دین اسلام پیشگام هستند، افزود: برای تأثیری گذاری بیشتر باید هم‌صدا شویم و هیچ صدایی بهتر از نشان دادن دین مبین اسلام نیست چراکه دشمنان می‌خواهند به دین مبین اسلام ضربه  بزنند و ما باید برای ترویج آموزه‌های دینی تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها