در بیانیه ی سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان آمده:حجاب، ارزشی است منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق کند.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۷۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱


حجاب اسلامی جزء ضروریات دین و از موکدات آیات وروایات معصومین می باشد و این فریضه الهی موجب حفظ عزت وکرامت زنان وتشخص وارزشگذاری به مقام زن مومن وصیانت از حریم وشخصیت انسانی آنان می‌شود. حجاب، ارزشی است منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق کند.
در شرایطی که بدخواهان نظام اسلامی و استکبار جهانی در شبیخون گسترده فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند و با شبهه و تمسخر در تلاشند این زینت بندگی را از آنان بگیرند،.امروز یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام اسلامی تلاش برای تغییر سبک زندگی مردم ایران در موضوع عفاف و حجاب و تبدیل آن به مفاد مطرح در گزاره‌های مورد نظر شبکه‌های ماهواره‌ای و غربی است که غایت آن از هم گسیختگی نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده مسلمان است.همانطوری که سیاست‌گذاری و اجرای آن در موضوع حجاب تاثیر مستقیمی بر سلامت فضای خانواده و آحاد ملت ایران دارد، هجمه‌های شکل‌گرفته در این داستان نیز ساختار اجتماعی کشور را که در پایه‌های مهمی همچون تقید به معیارهای اسلامی استوار است، نشانه گرفته است.
ما مداحان و شعرای آئینی استان سیستان و بلوچستان امیدواریم که همه مسئولان جامعه با محور قرار دادن راهبردهای ترسیم شده نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر دیدگاه¬ های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه¬ ای (حفظ الله) عزیز می¬ باشد به صورت هم¬ گام و هماهنگ در راستای تعمیق فرهنگ تعالی¬ بخش حیا و عفاف در تمام ابعاد آن، جهاد و اهتمام نمایند.
سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان
 و کانون مداحان وشاعران ائینی زاهدان
ارسال نظرات