مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) هشترود:

دشمن با شیوه نوین حجاب زدایی می کند

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) هشترود گفت: حجاب آرم جمهورى اسلامى است، دنیا انقلاب اسلامى ایران را با حجاب بانوانش مى‌شناسد و ابرقدرت‌ها از این نشانه پرارزش انقلاب آنقدر هراس دارند که چند دختر مسلمان را با پوشش اسلامى بر سر کلاس درس تحمل نمى‌کنند.
کد خبر: ۸۸۸۵۱۷۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام میرعلی جاهد در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی اظهار کرد: دین، حجاب را امری واجب و ضروری برشمرده که به‌ وسیله پروردگار مطرح‌ شده، از این‌ رو غیرقابل‌ حذف و چشم‌پوشی است.

 وی با بیان اینکه حجاب مانعی برای رشد و ترقی نیست، اظهارکرد: با رعایت حجاب و عفاف، گوهر وجود انسان حفظ‌ شده و از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و خانوادگی جلوگیری می‌شود.

حجت الاسلام جاهد در ادامه با اشاره به حجاب‌زدایی در جامعه امروز با شیوه‌های نوین افزود: این توطئه‌ها امروز با شیوه‌های دیگری که نامش جنگ نرم است، هر روز قربانی گرفته، ماهواره‌ها و برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، حیا و کرامت و شخصیت زن را لگدمال می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف و انگیزه‌های حجاب در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: اسلام به خاطر حفظ حیا، کرامت و جلال، جلوگیرى از هوس‌بازى و گسستن نظام خانواده، حجاب را واجب کرده و فرموده است که زن در طرز لباس پوشیدنش کاری نکند که سبب تحریک شود چرا که رعایت عفاف و حجاب، امنیت فردی و اجتماعی زن را در جامعه ارتقا داده و نقش اساسی در استحکام خانواده ایفا می‌کند.

وی در پایان با اشاره به هراس دنیای استکبار از حجاب بانوان مسلمان تاکید کرد: حجاب آرم جمهورى اسلامى ایران است، دنیا انقلاب اسلامى ایران را با حجاب بانوانش مى‌شناسد و ابرقدرت‌ها از این نشانه پرارزش انقلاب آنقدر هراس دارند که چند دختر مسلمان را با پوشش اسلامى بر سر کلاس درس تحمل نمى‌‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار