فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: عفاف و حجاب دو اصل جدایی ناپذیرند که با هم رابطه مستقیم دارند و فردی که عفیف است حجاب نیز دارد.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۱۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، فرمانده سپاه ناحیه اردل در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: حجاب از بخشی از وجود آدمی نشأت می گیرد که دارای این چنین دوام و بقایی به اندازه طول تاریخ بشریت می باشد.

جمشیدی افزود: علاوه براین آمار های موجود از گرایش زنان به حجاب حکایت می کند که نشانگر فطری بودن مسئله حجاب است.

فرمانده سپاه ناحیه اردل گفت: در دنیای امروز نقش زنان در پیشرفت و توسعه کشور غیر قابل انکاراست؛ اما تا جایگاه واقعی خود هنوز فاصله دارند و باید بیشتر در این زمینه تلاش شود تا به جایگاه واقعی خود برسند.

جمشیدی افزود: حجاب بوته خوش بوی گل عفاف است، حجاب مصونیت است نه محدودیت. عفاف و حجاب دو اصل جدایی ناپذیر هستند و بعضی مدعی هستند که بین این دو فاصله وجود دارد، در حالی که نمی توان پذیرفت فردی عفیف وپاکدامن باشد؛ ولی با گفتار، رفتار و پوشش خود در پی جلب توجه سایر غیر همجنسان خود باشد.

وی یکی از راههای ترویج عفاف بین همسران را محبت دانست و عنوان کرد: هر چه محبت همسران در دل یکدیگر عمیق تر باشد انگیزه ی کمتری برای تبرج و خود نمایی بین نامحرمان ایجاد خواهد شد و در مقابل عفاف و حجاب نیز موجب گرمتر شدن روابط همسران می گردد.

ارسال نظرات