خبرهای داغ:
جلسه محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود با حضور معاون فرماندار شاهرود و مسئولین شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۲۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دومین جلسه محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود با حضور معاون فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در مسجد علی ابن موسی الرضا این شهرک برگزار شد.

در این جلسه احمد خرم معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شاهرود در سخنانی با اشاره به انجام اقدامات خوب و شایسته و پیگیری کردن ادارات در اجرای مصوبات جلسه قبل افزود: از ناحیه مقاومت بسیج سپاه تقدیر و تشکر داریم که در چندین سال قبل در دو محله شهرک ولیعصر(عج) و شهید بهشتی اقدامات خوبی انجام دادند.

وی افزود: در جلسه قبل مقرر شد نیازمندی ها احصاء و بررسی شود و آنچه نیاز به مذاکره و یا بازدید دارد انجام و گزارش اقدامات انجام شده را در این جلسه بیان کنند و موارد تکمیلی مصوب شود و مصوبات را جلسه قبل پیگیری شد و مکاتبات انجام و پاسخ داده شد.

خرم خاطر نشان کرد: ما تلاش داریم با استفاده از حداکثر ظرفیت شهرستان استفاده و نیازمندی بحق شهروندان برطرف و مرحله به مرحله جلو و تا پایان سال 96 محله های بیشتری تحت پوشش قرار دهیم و حتی ما تلاش داریم از طریق استان در قالب اعتبار و موارد دیگر نیازها را پیگری کنیم.

وی تصریح کرد: فرماندار شهرستان بازدید میدانی از منطقه و منازل افراد نیازمند داشته و اقدامات خوبی شده است و مشکلات این عزیزان پیگیری شد تا برطرف شود و دیدار با معتمدین محله در فرمانداری داشتیم و در حال پیگیری است.

در این جلسه مدیران و مسئولین حاضر از جمله مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، رئیس پلیس مواد مخدر شهرستان، نماینده اداره برق، نماینده فنی و حرفه ای، نماینده اداره آب و فاضلاب شهری، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، نماینده اداره بهزیستی، نماینده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی،مدیرعامل مکز توسعه و عمران شهرستان شاهرود، نماینده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود به ارائه گزارش از اقدامت و پیگیری های انجام شده در خصوص برطرف نمودن نیازهای این محله ارائه نمودند.

مصطفی خانی مسئول پیگیری محله اسلامی سپاه شاهرود در سخنانی از زحمات هیئت امنا و امام جماعت مسجد و شورای محله اسلامی و پایگاه های بسیج و اهالی شهرک تشکر کرد و افزود: اینجا باید از فرماندار و مجموعه دوستان فرمانداری و مسئولین ادارات که به حرکت مردم لبیک گفتند و این حضور شما کمک شما به مردم امید می دهد ممنونیم.

وی با بیان اینکه شاید اولین مجموعه ای که در شهرک در این هشت ماه حضور داشته بسیج و سپاه است گفت: امروز امید در چهره و چشمان مردم به برکت حضور شما عزیزان دیده می شود و اگر به این شورا و بستر توجه کنید اینها می توانند کمک کنند تا بتوان بهتر از ظرفیت ها و فرهنگ این محله استفاده کرد.

در این جلسه در خصوص پیگیری مصوبات تاکید شد و مقرر گردید در همین راستا جلسه دیگری برگزار و مصوبات باقی مانده پیگیری و اجرایی شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها