خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسيج جامعه زنان استان قم عنوان كرد
مسؤول سازمان بسيج جامعه زنان سپاه امام علي بن‌ابيطالب(ع) از برگزاري راهپيمايي بزرگ عفاف و حجاب با حضور عموم مردم شهيد پرور استان قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۳۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

مرضیه ابراهیم آبادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار سبیج در قم، با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب در استان قم اظهار کرد: این راهپیمایی به مناسبت سالروز قیام مسجد گوهرشاد و با حضور عموم مردم شهید پرور استان به ویژه بانوان انقلابی و متدین  از میدان روح‌الله تا حرم مطهر حضرت معصمه(س) برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اینکه از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی مذکور دعوت به عمل آمده است، اضافه کرد: از ابتدای راهپیمایی هفته حجاب و عفاف شعارها و احادیث مرتبط با فرهنگ حجاب و عفاف توسط افراد شرکت کننده بیان می‌شود و هر فرد نیز پرچم‌های منقش به طرح «من حجاب را دوست دارم» را حمل می‌کند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم خاطرنشان کرد:‌ برگزاری مراسم اختتامیه در شبستان نجمه خاتون، قرائت بیانیه هفته حجاب و عفاف، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه‌های فرهنگی از جمله دیگر برنامه‌های راهپیمایی بزرگ هفته عفاف و حجاب استان قم خواهد بود.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این راهپیمایی با سخنرانی یکی از اساتید برجسته حوزه و حضور جمعی از مسؤولان استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، صداوسیما، موسسات فرهنگی مردم نهاد از جمله ثقلین، بسیج طلاب، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، بسیج دانشجویی، اداره‌کل زندان‌ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، بسیج دانش‌آموزی و جمعی دیگر از مجموعه‌های استان در برپایی این راهپیمایی مشارکت دارند.

ابراهیم آبادی با بیان اینکه صیانت از حریم و جایگاه خانواده یکی از محورهای اصلی راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب استان قم است، مطرح کرد: با توجه به اینکه عفاف و حجاب فقط به بانوان محدود نمی‌شود و بر اساس آموزه‌های دینی اسلام مردان نیز باید حدود خود را مشخص کنند امیدواریم در حضور مردان نیز در این راهپیمایی پر شور باشد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی با محوریت احادیث و روایات مرتبط با حجاب و عفاف در حاشیه برگزاری راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب استان قم یاد کرد و ادامه داد: از برگزیدگان این مسابقات با اهدای هدایایی نفیس تقدیر به عمل خواهد آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها