وی در مسجد روستای سیاهمکان پیرامون نقشه های دشمن علیه کشورمان سخنانی را مطرح کرد و هوشیاری خانواده ها در برابر تهاجم فرهنگی استکبار را پر اهمیت و ضروری دانست.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۴۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ شب گذشته سرهنگ احمد اسدی فرمانده ناحیه مقاومت دیلم با تنی چند از پرسنل سپاه به پایگاههای بسیج علی بن ابیطالب (ع) در روستای سیاهمکان و صاحب الزمان (عج) در گزلوری سرکشی و در جمع نمازگزاران و تعدادی از بسیجیان حاضر شدند.

وی در مسجد روستای سیاهمکان پیرامون نقشه های دشمن علیه کشورمان سخنانی را مطرح کرد و هوشیاری خانواده ها در برابر تهاجم فرهنگی استکبار  را پر اهمیت و ضروری دانست.

سرهنگ اسدی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در تشبیه فضای مجازی به بهمن گذاره های درست یا نادرست که از کوه سرازیز می شود و همه چیز را با خود می برد بیان داشت: قداست زدایی مادر در خانواده از جمله نقشه های شوم دشمن است، دشمن روی مدرسه و تربیت فرزندان ما هم برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: دشمن در قالب سازمان بین المللی یونسکو و نقشه 2030 برای بچه های ما برنامه ریزی کرده و در این راستا دفاع مقدس، مبارزه وشهادت،  دین و قرآن حذف و بجای آن هرج و مرج، بی دینی و بی حیایی و مسایل جنسی ترویج داده می شود.

فرمانده ناحیه دیلم در این رابطه اضافه نمود: سند 2030متاسفانه در کشور ما بصورت پنهانی اجرا می شود و زیر بار این سند می روند تا شاید در جای دیگر آمریکا پولی به ما بدهد، مگر این همه چیزهایی که در موضوع هسته ای تعطیل کردیم و تلاش های دانشمندان را ضایع کردیم دشمن چه چیزی به ما داد؟

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دشمن امروز از طریق ترویج مسایل جنسی و سوق دادن نوجوانان به هوس رانی وارد شده و اکنون از این راه با ملت ما دشمنی می کند.

عضو شورای تامین شهرستان دیلم در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: امروز دشمن سپاه را تحریم می کند و رهبر انقلاب آنچنان شجاعانه در برابر دشمنان می ایستد و سپاه را حمایت می کند اما عده ای بجای اتکا به خدا و معنویات به آمریکا و دشمنان دلبسته اند و این نهاد مقدس را تحت هجمه قرار می دهند.

وی با اشاره به نقش مخرب کشور فرانسه علیه ایران و ضرورت حفظ عزت کشورمان گفت: فرانسه ای که بارها با ما دشمنی کرده است و حتی همزمان با سفر وزیر خارجه کشورمان در این کشور باز به موضع گیری علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل می پردازند ومیزبان همایش منافقین نیز می شود  باز مورد اعتماد مسئولین ما قرار می گیرند و متاسفانه عالی ترین مقام دولتی کشور ما با ریس یک شرکت فرانسوی بنام توتال می نشیند و قرار داد می نویسد.    

گفتنی است بازدید از پایگاههای بسیج در سطح شهرستان با حضور فرمانده ناحیه دیلم بصورت منظم 2 روز در هفته انجام می گیرد.

ارسال نظرات