فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود

تضعیف و محو فرهنگ عفاف و حجاب هدف دشمن است

سرهنگ پاسدار دامغانی گفت: تضعیف و از بین بردن فرهنگ حجاب و عفاف هدف اصلی دشمنان و توطئه شوم آنها در داخل کشور است.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۴۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و روز ملی عفاف و حجاب و گرامیداشت یاد و خاطره 2هزار شهید این عرصه با بیان اینکه حجاب در همه ادیان الهی وجود دارد اظهار کرد: اگر ما به دو قرن قبل برگردیم می بینیم که حجاب و عفاف در همه مذاهب و ادیان و کشورهای جهان وجود داشت است.

وی افزود: فرهنگ برهنگی و بی عفتی و بی حجابی در قرن اخیر بوجود آمده و علت آن نیز تمایلات نفسانی و شیطانی و مادی گرایی و انسان محوری در زندگی فردی و اجتماعی و حرکت به سمت پوچی است.

دامغانی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان خدا و اسلام تلاش دارند با انواع و اقسام توطئه ها و ابزارهای مختلفی که در دسترس دارند فرهنگ برهنگی و بی عفتی را در جهان و جوامع اسلامی و به خصوص جمهوری اسلامی ترویج دهند تا بر استعمار و استبداد خود بیفزاید و کشورها و ملت ها را بنده و برده خود کنند.

وی تصریح کرد: جنگ نرم و ناتوی فرهنگی که رهبر انقلاب بر آن تاکید دارد بر همین نقطه استوار است که باید حجاب و عفاف را از جامعه اسلامی گرفت تا بتوان بر آن چیره شد و این همان کاری است که در اروپا و آمریکا و سایر نقاط دنیا انجام شده است.

فرمانده سپاه شاهرود تاکید کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برای مقابله با توطئه دشمنان لازم و ضروری است و بر فرد فرد افراد جامعه ما لازم است که در این مسیر حرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار