خبرهای داغ:
تکریم و معارفه:

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مانه و سملقان

آیین تکریم و معارفه مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مانه و سملقان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۵۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج :آیین تکریم و معارفه مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مانه و سملقان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل نمازخانه ناحیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهرآشخانه ضمن تقدیر و تشکر از حجت الاسلام مقتدایی به صفات نیکو و زحمات بیشمار این برادر روحانی طی دو سال اخیر اشاره کرد و برای حجت الاسلام منفردی مسئول جدید دفتر آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

 در ادامه سرهنگ فغانی فرمانده ناحیه به اهمیت و فلسفه وجود روحانی در سپاه اشاراتی نمود.

وی به نکاتی در خصوص جایگاه دفتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی سپاه اشاره و افزود :یکی از اولویتهای یک ناحیه وجود یک روحانی در راس امور عقیدتی و سیاسی میباشد که راهنمای عزیزان پاسدار و وظیفه و کارکنان بسیجی در نواحی باشد.

در ادامه حجت الاسلام زحمتکش  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع )استان بابیان ویژگی های انقلاب اسلامی ایران اعم از مشروعیت الهی داشتن انقلاب با توجه به حضور ولی فقیه درراس امور و داشتن مقبولیت مردمی انقلاب اسلامی یاد آور شد که قطعا مشروعیت الهی انقلاب  در ادامه مقبولیت مردمی انقلاب اسلامی را به دنبال داردو درطول تاریخ چنین انقلابی با این 2ویژگی در هیچ جهان نمیتوان یافت.

 حجت الاسلام زحمتکش در ادامه عنوان کرد بهترین راه شناخت وظیفه در قبال انقلاب اسلامی این است که بدانیم این انقلاب در چه شرایطی قرار گرفته و به تناسب شرایط وظیفه و تکلیف خود را بشناسیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع )استان اذعان کرد در شرایط کنونی انقلاب به گونه ای است که در مقابل جبهه عظیمی از دشمنی ها  و شیطنت ها قرار دارد و این  دشمنی ها امروز به اوج خود رسیده است و این دشمنی ها به دنبال این است که ماندگاری انقلاب اسلامی را بکیرد و روحیه انقلابی و جهادی را از این انقلاب بگیرد ووظیفه ما این است که نگذاریم ماندگاری انقلاب اسلامی از بین برود  که لازمه آن بصیرت ،هوشیاری و به موقع عمل کردن،صادقانه وارد عمل شدن عامل ماندگاری انقلاب است .

درپایان حکم مسئولیتی حجت الاسلام منفردی تقدیم و با اهدای لوح تقدیراز زحمات حجت الاسلام مقتدایی تقدیرو تشکربه عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها