نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدت اجرای ۵۳ قانون در کشور به اتمام رسیده است که باید بررسی شود، گفت: قوانینی از سال 60 تاکنون وجود داشت که مدت آن به پایان رسیده است و این برازنده مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی نیست.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۶۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدعلی ادیانی به تذکر شفاهی خود به وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفتم که جاده چهارخطه پل‌سفید به قائم‌شهر در بعضی نقاط همچنان با انسداد ترافیکی در ایام تعطیلات روبرو است و باید هرچه زودتر گره کار در این منطقه باز شود.

وی افزود: احداث تونل‌ها در این منطقه بخشی از بار ترافیکی را حل کرد و امیدواریم با انجام تملک اراضی و رفع انسداد جاده‌ای، ترافیک روانی را در این منطقه شاهد باشیم.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در ادامه به ساخت بیمارستان جایگزین بیمارستان رازی قائم‌شهر اشاره  و تصریح کرد: این پروژه سال‌ها در حال اجراست و با اینکه هنوز کار ساخت آن تکمیل نشده کم کم به ساختمان‌های کهنه شبیه می‌شود.

ادیانی با بیان اینکه انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی امسال 50 میلیارد تومان به ساخت این بیمارستان تخصیص دهد، اظهار کرد: رازی تنها بیمارستان عفونی است و نیازمند توجه بیشتر است تا کار ساخت آن هرچه زودتر به اتمام برسد.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: قوانینی از سال 60 تاکنون وجود داشت که مدت آن به پایان رسیده است و این برازنده مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های اجرایی نیست.

وی ادامه داد: مدت اجرای ۵۳ قانون در کشور به اتمام رسیده است که باید بررسی شود.

ادیانی با بیان اینکه در قوانین عادی محکمی که نوشتیم آیین نامه اجرایی را به دستگاه اجرایی و وزارتخانه‌ها تکلیف کردیم، اظهار کرد:  مواردی داریم که چهار سال از تصویب و زمان ابلاغ قانون گذشت ولی آیین‌نامه اجرایی مربوط به آن  نوشته نشده است که انتظار داریم بعد نظارتی مجلس شورای اسلامی و تعهد در اجرای قانون در دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها