مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام اینکه نخستین پرواز معنوی حج تمتع از 27 مرداد ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: برای انجام پرواز حج تمتع تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۷۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگویی اظهار کرد: امسال فرودگاه دشت‌ناز ساری میزبان 3 هزار و 500 زائر است.

وی با اعلام اینکه نخستین پرواز معنوی حج تمتع از 27 مرداد ماه امسال برگزار می‌شود، اضافه کرد: برای انجام پرواز حج تمتع تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه بهسازی زیرساخت‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: فرودگاه‌های مازندران آمادگی لازم را دارد و منتظر اعلام برنامه به‌صورت رسمی هستیم.

این مسؤول درباره افزایش پروازها، بیان کرد: در حال حاضر هر هفته 40 پرواز در فرودگاه رامسر، 32 پرواز در فرودگاه نوشهر و 80 پرواز در فرودگاه دشت‌ناز به‌صورت رفت و برگشت در حال انجام بوده و رایزنی‌های لازم برای افزایش پروازها نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وطن‌خواه با بیان اینکه سوم مرداد ماه امسال در زمینه بهسازی فرودگاه ساری مناقصه برگزار می‌شود، گفت: مطالعه زه‌کشی و فاضلاب و همچنین تملک اراضی مورد نیاز برای نصب سیستم ناوبری به‌عنوان دو طرح جامع در فرودگاه دشت‌ناز ساری در حال اجرا است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در بخش دیگری از سخنان خود درمورد مشکلات بهره‌برداری از باند فرودگاه رامسر، تصریح کرد: باند جدید فرودگاه رامسر اجرا و بتن‌ریزی شد که به‌عنوان نخستین باند بتنی کشور به شمار می‌رود ولی وجود موانع در اطراف و عدم تملک اراضی موجب شده که بهره‌برداری از باند میسر نباشد.

وطن‌خواه گفت: در حال حاضر امکان برقراری پرواز ایمن در باند جدید فرودگاه رامسر وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها