جانشین سپاه ناحیه اشکذر گفت: اردوهای یک روزه و چند روزه شهرستانی ،استانی با عناوین فرهنگی، زیارتی، ورزشی، علمی و سازندگی تا پایان شهریور‌ماه برای بسیجیان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۸۸۵۲۹۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:حسن اسلامیان با اشاره به برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی ورزشی بسیجیان حوزهای مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج اشکذر اظهار کرد: این اردوی یک روزه با شرکت تعدادی از بسیجیان عضو حلقه صالحین وگردانهای بیت المقدس وشوراهای حوزه وپایگاه اشکذر برگزارمی گردید

جانشین سپاه ناحیه اشکذر ایجاد آمادگی روحی و جسمی در بین بسیجیان برای پذیرش مسئولیت در آینده را از دیگر اهداف این اردو دانست و گفت: نسل جوان و نوجوان باید بتوانند در زندگی فردی و اجتماعی برنامه‌ریزی کرده و آن برنامه را اجرا نمایند.

اسلامیان خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی و اجرای چنین اردو‌هایی به بسیجیان جوان و نوجوان سپرده شده تا ضمن ایجاد آمادگی برای پذیرش مسئولیت‌های بزرگ در آینده برای ارتقاء روحیه معنویت و ایجاد نشاط نیز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی از برگزاری اردو‌های متعدد در طول تابستان از سوی ناحیه مقاومت بسیج اشکذرخبر داد و خاطرنشان کرد: اردوهای یک و چند روزه شهرستانی، استانی و کشوری با عناوین فرهنگی، زیارتی، ورزشی، علمی و سازندگی تا پایان شهریور‌ماه برای بسیجیان پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات