کد خبر: ۸۸۸۵۳۰۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد طی یادداشتی اقدامات اخیر عربستان را محکوم نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛در این یادداشت آمده است:کشور عربستان و قطر زمانی هر دو حامی تروریستها بوده اند ولی الان این دو کشور برای هم خط و نشان می کشند.باطل مانند کف روی آب می ماند سریع زایل می شود.امروز پایان سرنوشت گروه تروریستی داعش است گروهی که شعار اسلام را می داد و بر علیه اسلام کار می کرد گروهی که حامی فکری اش اسرائیل و حامی مالی آن عربستان سعودی است.

متأسفانه امروز عربستان تبدیل به حیوان وحشی شده است که برای اندک موضوعی به کشورهای اسلامی حملهمی کند و این موضوع به نفع این کشور نیست.

کشوری که قبله مسلمانان است و الان باید عمود خیمة اسلام باشد نباید خودش باعث و بانی اختلاف و درگیری در کشورهای اسلامی باشد.

پدران اینها همان کسانی بودند که وقتی پیامبر اسلام (ص) ندای لا اله الا الله را داد سنگ بر پیشانی حضرتش زدند و الان هم روی پرچمشان نوشته اند لاله الا الله ،محمد رسول الله(ص)دشمنان حقیقی پیغمبر اسلام همینها بودند که پیغمبر اسلام (ص) به خاطر اینها از مکه به مدینه هجرت نمودند اینها وارثان ابوسفیانند و ما خطاب به اینها می گوییم ای فرزندان ابوسفیان بدانید که همانطور که زمانی پیغمبر اسلام(ص)مکه را فتح کرد زمانی خواهد رسید که فرزندش حضرت مهدی(عج)پرچم اسلام حقیقی در سرزمین وحی به احتزاز در می آورد و کعبه را از وجود بتهای خبیث آمریکایی  صهیونیستی تطهیر می کند.

ارسال نظرات