تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش

لایحه تفکیک سازمان ملی جوانان و وزارت ورزش به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۳۰۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان در نشست دبیران پژوهشیتفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش ادارات کل ورزش و جوانان منطقه ی چهار کشور در یاسوج گفت: تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش برای توسعه ورزش و پاسخ به مطالبات جوانان از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده که در آینده نزدیک بررسی می شود.
احمدی افزود: این سازمان در راستای تحقق اهداف دولت و شخص رئیس جمهور از تمام ظرفیت های خود برای رونق برنامه های فرهنگی و ورزشی استفاده می کند.
وی با اشاره به تخصیص 27 صدم درصد از مجموع مالیات بر ارزش افزوده به استان ها افزود: برخی طرح های نیمه تمام ورزشی کهگیلویه و بویر احمد از جمله ورزشگاه 15هزار نفری از مزایای این اعتبارات بهره مند می شوند.
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مجموعه مدیریتی استان ها برای مشارکت در طرح های ورزشی و مقابله با بروز برخی آسیب ها اجتماعی اعلام آمادگی کردند.
احمدی به ترویج فرهنگ پهلوانی اشاره کرد و افزود: برخی برنامه های فرهنگی مانند گرامی داشت فرهنگ پهلوانی، ویژه برنامه های مربوط به مسیر حرکتی امام رضا (ع) کارگاه های آموزشی، ایجاد یادمان های شهدا، برپایی همایش های علمی و فعالیت های قرآنی مورد تاکید و حمایت قرار گرفته است.
ارسال نظرات