مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آشتیان گفت: امسال اردوهای جهادی در شهرستان آشتیان با حضور 40 دانش‌آموز، 10 نفر از پیشکسوت، 60 نفر از نیروهای بسیجی و 70 نفر در اردوهای یک روزه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۳۳۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

پاسدار عزت‌اله فراهانی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آشتیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ برگزاری اردوهای جهادی را در رفع محرومیت‌ها و خدمت به مردم محروم موجب افتخار دانست و گفت: خودسازی و سازندگی دو دستاورد مهم اردوهای جهادی است.

وی افزود: در سال جاری 40 دانش‌آموز در طرح اردوهای هجرت 3 و همچنین 10 نفر از پیشکسوتان بسیجی و 60 نفر از نیروهای بسیجی در قالب اردوهای 7 روزه و 70 نفر به منظور انجام اردوهای یک روزه در اردوها فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آشتیان تصریح کرد: طرح‌های محرومیت‌زدایی ویژه دانشجویان در قالب سه طرح در شهرستان تعریف شده که براساس آن تعمیر استخر ذخیره آب کشاورزی روستای نوده به اتمام رسیده است.

پاسدار فراهانی با اشاره به بخش دیگر طرح‌های محرومیت‌زدایی اردوهای جهادی دانشجویان گفت: ساخت پل روستای خورچه با پیشرفت 70 درصدی در حال انجام است و لایروبی قنوات روستای موسی آباد نیز در دستور کار این اردوها قرار دارد. گفتنی است سال گذشته 220 نفر در اردوهای جهادی این شهرستان مشارکت داشتند.

وی افزود: اعتبار این طرح‌ها یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال است که 700 میلیون ریال آن از طریق قرارگاه قرب کوثر تامین شده و بقیه نیز با کمک‌های مردمی و خیران تامین می شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آشتیان تصریح کرد: در سال جاری رنگ آمیزی سه مدرسه شهر آشتیان در طرح اردوهای هجرت 3 صورت می گیرد.

پاسدار فراهانی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی طرح‌های اقتصادمقاومتی را نیز همسو با اردوهای جهادی در دستور کار خود دارد، گفت: همسو با برگزاری اردوهای جهانی آموزش‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی نیز در شهرستان دنبال می شود و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 60 نفر در این زمینه آموزش خواهند دید و با دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی فرصت‌های اشتغال و درآمدزایی را ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات