فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب تحت عنوان «مروارید در صدف» در این شهرستان برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۳۳۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی‌مقدم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان با اشاره به برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان گفت: همزمان با سراسر کشور برگزاری راهپیمایی و تجمع «صیانت از حریم خانواده» و با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی‌قمی کارشناس اخلاق صدا و سیما و اجرای گروه تئاتر در ساعت 18 روز 21 تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه ادارات و نیز برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب تحت عنوان «مروارید در صدف» در این هفته بخشی دیگر از برنامه‌های این ناحیه مقاومت در راستای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان تصریح کرد: دشمن تمرکز خود را بر روی تأثیرگذاری بر جامعه ما از طریق فرهنگ کرده است و برای رسیدن به اهداف خود در این راستا بزرگترین سرمایه‌گذاری را بر روی جوانان ما دارند لذا بایستی برای مقابله با این تهاجم برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

سرهنگ پاسدار گودرزی‌مقدم با اشاره به اینکه تقوا، حجاب و عفاف باید در شئون مختلف زندگی رعایت شود و همه به آن توجه داشته باشند، گفت: حجاب تنها مختص زنان نیست بلکه لازم است مردان نیز نسبت به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: حجاب در مصون‌سازی جامعه نقش مهمی را ایفا می‌کند، حفظ حجاب و عفاف هم در بین بانوان و هم در بین آقایان باید به عنوان یک ارزش تلقی و رعایت شود چراکه این مهم دوجانبه دارد یکی جنبه فردی و شخصی ودیگری جنبه عمومی که جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان تصریح کرد: یکی از اهداف مهم و روشن دشمن در جنگ نرم و فضاهای رسانه‌ای از بین بردن عفاف و حجاب است چراکه بی‌حجابی و بی‌حیایی مقدمه‌ی ورود به ناهنجاری‌های اجتماعی است.

سرهنگ پاسدار گودرزی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: حفظ حیا و حجاب برای زن و مرد در محیط اجتماعی آن چیزی است که رشد در جامعه مؤمنان را با توسعه غربی متمایز می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات