نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: جوانان هرمزگانی به خصوص پارسیانی شاغل در عسلویه بی دلیل اخراج شده اند.
کد خبر: ۸۸۸۵۳۸۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ناصر شریفی ظهر سه شنبه در مراسم بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل ایمیدرو و نماینده مردم لامرد از منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان بیان داشت: جوانان پارسیانی بدون دلیل از عسلویه اخراج شده اند و تا کنون هیچ جواب قانع کننده ای از سوی مسئولان بوشهری داده نشده است.

وی عنوان کرد: طبق بررسی های انجام شده اخراج گسترده جوانان پارسیانی با دستور مستقیم استاندار بوشهر و فرماندار عسلویه صورت گرفته است و اگر جوانان پارسیانی به مشاغل خود بازنگردند. ما هم جوانان بوشهری شاغل در صنایع و بنادر استان هرمزگان اخراج خواهیم کرد. استاندار هرمزگان را قسم داده ام که اگر جوانان پارسیان به کار برنگردند دستور اخراج بوشهری ها را بدهد.

به گفته شریفی، دود و آلایندگی پارس جنوبی نصیب مردم پارسیان می شود ولی اشتغال و ارزش افزوده نصیب سایر استانها شده است.

شریفی با بیان اینکه گاوبندی یا پارسیان دارای ظرفیت های فراوان و بالقوه در سطح کلان است. اظهارداشت: پارسیان مستعد رشد اقتصادی است. پروژه منطقه ویژه پارسیان سال 86 آغاز شد و طی این 10 سال اخیر هیچ اتفاقی در این منطقه نیفتاده است.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس خاطرنشان کرد: پارسیان مستعد رشد اقتصادی است اما به شرطی که شرایط اشتغال مناسب برای بومیان استان فراهم شود. رونق و توسعه منطقه پارسیان نیازمند برنامه ریزی جامع، رعایت لزوم استاندارد های آلایندگی در صنایع واعمال نظر مردم است.

وی ابرازداشت: مردم هرمزگان ماخوذه به حیا، کم توقع و نجیب هستند اما از این حجب و حیا در این خطه سو استفاده شده است. استان هرمزگان جزو 5 استان کشور در تولید درآمد است و متاسفانه جز 5 استان آخر در جذب درآمدها است.

شریفی در پایان خواستار تفکیک ردیف بودجه پارسیان و لامرد، تامین اعتبار برای احداث بندر در شهرستان پارسیان شد.

ارسال نظرات