مصطفی برزگر
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ایلام خبرداد؛
جمالی گفت: برگزاری 48 نشست با موضوع حجاب و عفاف، نشست های عمومی در پارک ها و اهداء گل و پیام حجاب به برخی از بدحجابان در سطح شهر از ویژه برنامه های این هفته است.
کد خبر: ۸۸۸۵۴۲۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، "زهرا جمالی" مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ایلام به مناسبت هفته حجاب و عفاف،گفت: در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی جهت اجرا در سطح شهرستان ایلام پیش‌بینی شده است.

جمالی اظهار کرد: برنامه ویژه این هفته سه اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده است که به ترتیب در بخش سیوان و شهر چوار و همچنین در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اجتماعات بزرگ مردمی با حضور عموم مردم، دیروز دوشنبه در چوار، امروز سه شنبه در بخش سیوان و فردا چهارشنبه ۲۱ تیرماه این اجتماع بزرگ مردمی حامیان حجاب و عفاف در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام ساعت ۱۸/۳۰ عصر برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: ۱۸ ویژه برنامه دیگر به همین مناسبت در این هفته پیش بینی شده که مهمترین آنها عبارتند از: فضاسازی محیطی در سطح شهر و نصب پیام ‌های تبلیغی حجاب و عفاف، برگزاری ۴۸ نشست‌ بصیرتی با موضوع اهمیت حجاب و عفاف و دیدار با خانواده های شهدا و تجدید میثاق با شهدا در مزار شهدای گمنام ایلام از برنامه های اجرایی این هفته است.

جمالی خاطر نشان کرد: از برنامه های خوب دیگر که در این هفته برگزار خواهد شد می توان به برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ با موضوع حجاب در اماکن عمومی مثل پارک ها اشاره کرد.

وی یادآور شد: اهداء گل و پیام حجاب و عفاف به برخی از بانوان بد حجاب در سطح شهر از دیگر برنامه‌هایی است که به جهت صیانت از حریم شهروندی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه ایلام ابراز کرد: برگزاری محافل انس با قرآن، عرضه محصولات حجاب و عفاف با تخفیف ویژه، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه های افزایش جمعیت و برگزاری نشست های مقابله با طلاق از دیگر برنامه‌های مهم اجرایی در این هفته است.

جمالی عنوان کرد: تقدیر از دختران و زنان برتر در عرصه حجاب و عفاف، دیدار زنان نخبه با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه استان شرکت در نماز جمعه و ارسال پیامک عمومی با پیام های حجاب و عفاف به عموم شهروندان از برنامه‌هایی ست که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد امید است بتوانیم با برنامه هایی که در این هفته برگزار می کنیم بتوانیم به درستی این موضوع مهم اخلاقی و اجتماعی دین مبین را در جامعه نهادینه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار