بانوی کارآفرین شهرستان طرقبه عنوان داشت: رسيدگى و همکارى مسئولين شهر صرفاً در حد نامه‌نگاري‌هاى ادارى است و به هیچ وجه جنبه اجرايي ندارد و تاکنون هیچ حمایتی صورت نگرفته است.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۳۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، با حضور جانشین فرمانده سپاه بینالود(طرقبه شاندیز)و بسيج سازندگى و روابط عمومی سپاه شهرستان از مزرعه توليدات گلخانه گل سرخ در طرقبه بازدیدی صورت گرفت که طی آن مشکلات و درخواست‌هاى اين توليدکننده محصولات گلخانه‌اى مطرح شد.

بانو فاطمه غمگين گلستانى توليدکننده محصولات گلخانه‌اى با ۱۸ سال سابقه فعالیت در این عرصه، سرپرست خانواده و دارای دو فرزند معلول است که در حال حاضر با دو فرزند و خانواده در اين مزرعه مشغول کار می‌باشد.

این بانوی فعال در عرصه اقتصادمقاومتی شهرستان گفت: زمين مزرعه را در ۳ سال پيش اجاره کردم و با وامى که به صورت خوداشتغالى از کميته امداد گرفتم موفق به راه اندازی اين مزرعه گلخانه‌اى شدم و اين وام کمک بسیاری در ادامه فعالیت داشت.

وی افزود: در حال حاضر بزرگترين مشکل این مجموعه عدم دسترسى به بازار فروش محصولات هست و با توجه به نامه‌نگاری های صورت گرفته با شهرداری و بهزیستی درخواست رسیدگی به وضع تولید و حمایت از تولیدکنندگان را داریم.

این بانوی گلستانی اظهار کرد: توانایی تولید هر نوع گل و گياهى را که در فضاى سبز مشهد و شهرستان کار می‌شود را داریم و تنها نيازمند حمايت مسئولين براى ورود به بازارهاى فروش محصولات هستيم.

وی افزود: امسال سطح توليدات خود را افزایش دادیم اما به دليل عدم حمايت و پشتيبانى محصولات گل‌های گلخانه باوجود داشتن عالی ترین کیفیت به فروش نرسیده است.

این بانوی کارآفرین گلستانی تصریح کرد: باتوجه به مسافت های طولانی و هزینه های بالای رفت و آمد شرکت در نمايشگاه‌هاى مختلف براى ما سود آور نيست هرچند صرف حضور در چنین نمايشگاه‌هایی موجب رونق بازار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم مشکلاتی همچون تهیه آب و زمین مناسب آمادگی و تجربه لازم براى توليد و پرورش گياهان دارويي را داریم.

گلستانی با بیان اینکه رسيدگى و همکارى مسؤلين شهر صرفاً در حد نامه‌نگاري‌هاى ادارى هست و به هیچ وجه جنبه اجرايي ندارد، گفت: تا به امروز این رفت و آمدهای اداری سودى براى من به عنوان مسئول توليد کننده نداشته لذا از مسؤلين درخواست کمک و همکارى اساسى دارم تا حداقل در ایجاد بازار فروش محصولات زمینه مناسبی را فراهم کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها