خبرهای داغ:
در جشنواره ملی عمران سلامت با حضور رییس جمهور،دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به‌ عنوان دانشگاه برگزیده کشوری معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۵۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ‌عنوان دانشگاه برگزیده کشوری در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی طرح تحول سلامت معرفی شد.

در جشنواره ملی عمران سلامت که در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار شد از دانشگاه‌ علوم پزشکی استان سمنان به عنوان برگزیده در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی طرح تحول سلامت تجلیل به عمل آمد.

در این جشنواره که دکتر روحانی رییس‌جمهور، دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آمورش پزشکی، دکتر فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایر مسئولین کشوری حضور داشتند، از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به خاطر خدمات ارزنده در حوزه اجرایی پروژه‌های عمرانی طرح تحول سلامت تجلیل شد.

این جشنواره با حضور روسا و معاونین دانشگاه‌ها، سازمان‌های همکار، شرکت‌های مشاور و پیمانکار و مسئولین سایر ادارات برگزار شد.

در حاشیه این جشنواره دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با برپایی غرفه‌ای خدمات عمرانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را به نمایش گذاشت.

دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، معاونین، مسئولین بهداشت درمان آموزش پزشکی از غرفه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بازدید و ضمن مشاهده خدمات ارزنده این دانشگاه از زحمات و خدمات صورت گرفته تقدیر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها