رئیس کارگروه زنان و خانواده خلیل‌آباد داشتن جامعه سالم را در گرو داشتن خانواده سالم و حفظ عفت و پاک‌دامنی خانواده دانست.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۶۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکری امروز در نشست کارگروه زنان و خانواده شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: مردم شهرستان خلیل‌آباد مردمی مؤمن، ولایتمدار و اهل عفت و عفاف هستند و حجاب در سطح شهرستان به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی بابیان اینکه نباید به‌واسطه حجاب خوب مردم از موارد پیشگیرانه غفلت کرد، اذعان داشت: دشمن در جنگ نرم خانواده‌ها را هدف قرار داده و تزلزل، اختلافات خانوادگی و تضعیف بنیان خانواده از اهداف اصلی دشمن است.

رئیس کارگروه زنان و خانواده خلیل‌آباد در ادامه با تأکید بر اینکه رعایت عفت و حجاب می‌تواند اهداف دشمن را خنثی و باعث تقویت روحیه دین‌باوری مردم شود، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عفاف و حجاب از بدو انقلاب برنامه داشته است و خیلی از شهدا نیز برای حفظ عفاف و حجاب و ناموس این کشور جان خود را فدا کردند.

 جامعه‌ای سالم درگرو داشتن خانواده سالم و حفظ عفت و پاک‌دامنی است

وی همچنین خاطرنشان کرد: موظف و مکلف هستیم با احیای امربه‌معروف و نهی از منکر، ایثار، فداکاری و تلاش خستگی‌ناپذیر نسل دفاع مقدس برای حفظ حجاب و عفاف به نسل نوجوان و جوان جامعه منتقل کنیم.

شاکری داشتن جامعه سالم را درگرو داشتن خانواده سالم و حفظ عفت و پاک‌دامنی خانواده دانست و اذعان کرد: هر چه خانواده سالم‌تر باشد فرزندان خانواده آسیب کمتری از بزه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی خواهند دید.

وی بابیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار دستگاه‌های اداری قرار دارد، تأکید کرد: برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی در راستای تحکیم بنیان خانواده و آگاه بخشی به خانواده در طول سال از اهداف عملیاتی داشتن خانواده سالم در شهرستان است.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه هر دستگاهی باید در راستای صیانت بخشی در برابر تهاجم دشمن و مصون بخشی جامعه و همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کند، عنوان کرد: تقویت و تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه‌های مختلف می‌توانند در این راستا کمک شایانی داشته باشد.

وی توفیق در مسائل اجتماعی درگرو همکاری و مشارکت مردم دانست و بیان کرد: سپردن امور به دست خود مردم می‌تواند موفقیت‌هایی در زمینه‌های مختلف به وجود آورد.

شاکری در پایان بابیان اینکه هیچ کاری مهم‌تر از اقتصاد، اشتغال و معیشت خانواده نیست، خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را برای مهارت‌آموزی و توانمندسازی خانواده‌ها به کار گرفته تا این مهم محقق شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها