رئیس ستادبازسازی عتبات عالیات سبزوار خبرداد؛

کمک سه میلیارد و ۸۰۰میلیون ریالی سبزواری ها به بازسازی اعتاب مقدسه

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات سبزوار از کمک 3میلیارد و 800میلیون ریالی مردم سبزوار به بازسازی اعتاب مقدسه خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۷۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  دلبری در نشست خبری این ستاد با اصحاب رسانه با بیان اینکه در سال گذشته مردم سبزوار بیش از ۳میلیاراد و ۸۰۰میلیون ریال برای بازسازی اعتاب به این ستاد کمک کرده اند بیان داشت: براساس تفاهم های صورت گرفته با ستاد استان مبلغ تکلیفی برای ستاد سبزوار برای سال جاری ۴میلیادر و ۸۰۰میلیون ریال تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه در سه ماه ابتدای سال جاری تا کنون ۴۷۱میلیون ریال از این مبلغ توسط خیرین ومردم ولایتمدار سبزوار به این ستاداهدا شده است تصریح کرد: ستاد با شناسایی ظرفیت های موجود در شهرستان و امضا تفاهم نا مه های با ادارات و ارگان های مختلف درصد است تا این مهم را به انجام برساند.

دلبری همچنین با بیان اینکه در حال حاضر ساخت رواق امام محمد باقر درحرم امامین کاظمین بر عهده ستاداستان خراسان قرار دارد ابراز داشت: در سال های گذشته طلاکاری سه ایوان از این حرم در دست ستاد بود که خوشبختانه کار دو ایوان به پایان رسیده و آخرین ایوان نیز در انتهای کار است.

وی درادامه با اشاره به راهپیمایی میلیونی اربعین و نقش ستاد در تسهیل و خدمت به زائرین امام حسین (ع) بیان داشت: تا کنون سه موکب محبان الحسین،حضرت ابوافضل و امام رضا را در شهر کربلا برای خدمت رسانی به زوار پیش بینی کرده ایم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات سبزوار با بیان اینکه در این موکب ها روزانه ۱۵۰هزار زائر با وعده های غذایی پذیرایی می شوند تاکیدذ کرد: در سال جاری علاوه بر پذیرایی در وعده های غذایی ظرفیت اسکان شبانه نیز برای یک هزار نفر محیا شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها