خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: اگر ما انقلاب کردیم بخاطر این بود که جامع سالم و اسلامی داشته باشیم و لاغیر، لذا وظیفه تمام مسئولین و ارگانها و همه مردم در راستای حفظ انقلاب اسلامی و حفظ قوانین شرعی اسلامی خصوصا حجاب می باشد.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۷۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت وگوی اختصلصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت روز عفاف و حجاب و بزرگداشت مقام شهدای مسجد گوهرشاد اظهار کرد: در 19تیر ماه سال 1314کشف حجاب عمومی توسط رضاخان اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: مردم در مسجد گوهرشاد نسبت به این کشف حجاب استکباری اعتراض کردند که رضا خان جمع کثیری از مردم را به شهادت رساندن و به همین مناسبت از 19 تیر تا 24 تیر هفته عفاف حجاب نام گذاری شده است که خون شهدا عفاف حجاب مسئولیت ما را سنگین می کند.

این مسئول تبیین کرد: شهدای عفاف حجاب و مردم در آن زمانی که حکومت فاسد در راس کار بود و هم زمینه برای آزادی و بی بند باری بود سکوت نکردند و ازز آن رویه پیروی نمردند،  همین مردم این مرز بوم نتوانستند ساکت بنشینند در تقابل کشف حجاب جان خودشان را فدا کردند.

فرمانده سپاه البرز گفت: امروز الحمدالله در کشور ما حاکمیت اسلامی و ولایت مطلق فقیه می باشد و زمینه های لازم برای داشتن خانواده سالم و پاک و زندگی با عفت و حجاب مهیا شده است و اگر امروز ما شاهد آن باشیم که گروهی دم از بی بند و باری بزنند و بد حجابی را در جامع رونق بدهند که عامل اصلی انحراف های جوامع خواهد بود خصوصا طلاق ، خیانت کرده اند به خون شهدای کشف حجاب و کلیه شهدای انقلاب اسلامی خبانت کرده اند.

جیدری در خاتمه بیان کرد: اگر ما انقلاب کردیم بخاطر این بود که جامع سالم و اسلامی داشته باشیم و لاغیر، لذا وظیفه تمام مسئولین و ارگانها و همه مردم در راستای حفظ انقلاب اسلامی و حفظ قوانین شرعی اسلامی خصوصا حجاب می باشد.

3001/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها