خبرهای داغ:
فرمانده ناجا:

تردد از مرز خسروی چند ماه قبل از اربعین آغاز می‌شود

فرمانده ناجا کشور با بیان اینکه از دو سه ماه قبل از اربعین تردد در مرز خسروی صورت می گیرد، اعلام کرد: هیچ نگرانی از نظر تامین امنیت در مرز خسروی نداریم.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۸۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
به گزارس خبرنگارخبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار حسین اشتری امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی و در نشست با فرماندار و مسئولان شهرستان قصرشیرین گفت: با توجه به حجم بالای زائرین حسینی پیش بینی شد مرزخسروی جهت تردد زائران آماده شود.

 

وی افزود: به منظور بازگشایی مرز خسروی و تامین امنیت زائران از طریق این مرز صحبت‌های لازم  با طرف عراقی شده و آنها نیز آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

 

فرمانده انتظامی کشور تاکید کرد: مرز خسروی از قدیمی ترین، اولین و بزرگترین پایانه مرزی کشور است  که در محل عبور زائرین قرار دارد و  مردم قصرشیرین همواره خادمان خوبی برای زائرین بوده اند.

 

وی با اشاره به آمادگی موجود برای تردد زائرین در اربعین پیش رو از این مرز گفت: امیدواریم این آمادگی که در بین دستگاه های اداری کشور ما وجود دارد در طرف عراقی نیز وجود داشته باشد.

 

سردار اشتری با بیان اینکه از دو سه ماه قبل از اربعین تردد در مرز خسروی صورت می گیرد، افزود: هیچ نگرانی به لحاظ امنیتی نداریم اما باید آمادگی کامل داشته باشیم و نیروها و هنگ های خود را تقویت کنیم.

 

وی تاکید کرد: تصور ما این است که هیچ مشکلی نداریم و این اراده وجود دارد که همچون گذشته ترد د از مرزخسروی صورت گیرد.

ارسال نظرات