ووشو کاران سرعینی بعنوان نماینده استان اردبیل در مسابقات کشوری ووشو در شهر قم به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۸۸۸۵۵۹۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،رییس هیات ووشو شهرستان سرعین گفت:تیم ووشو شهرداری سرعین به نمایندگی از ووشو استان در مسابقات کشوری سبک خواچوان که در استان قم برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

صادق موسی زاده افزود:این تیم به سرپرستی محمد شهریاری و مربیگری بنده با حمایت شورای اسلامی و شهرداری شهر سرعین و همچنین اداره ورزش و جوانان شهرستان در چهار رده سنی نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به اینکه امید به کسب مدال طلای این مسابقات دور از انتظار نیست تصریح کرد:تیم ووشو شهرداری که به نمایندگی استان در این رقابت ها حضور خواهد داشت با حضور هفت ووشوکار در چهار رده سنی مدعی طلای مسابقات در رده بزگسالان و نونهالان است.

صادق موسی زاده قهرمان مسابقات کشوری و بین المللی اظهار کرد:سرپرست تیم استاد شهریاری از ورزشکاران با تجربه هستند و دارنده سه دوره قهرمانی استانی و نایب قهرمانی کشوری هستند که این موهبت باعث افزایش تجربه تیم نیز شده است.

صادق هم اکنون باشگاه ژیمناستیک ،ووشو و ایروبیک را در سرعین با حمایت شهرداری و شورای شهر تاسیس کرده که همه روزه تمرینات در آن باشگاه در حال اجراست.

ارسال نظرات