جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

اینترنت؛فناوری برای نفوذ دشمن

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت : اینترنت یک فناوری روز است که دشمن هزینه بسیار سنگینی را روی ان انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۰۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب‌الله توکلی در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه مالک اشتر حوزه مقاومت بسیج کربلا که در مسجد آیت‌الله مدنی برگزار شد اظهار داشت: قشر آسیب‌پذیر ما در مدارس ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشگاه آمار بالایی را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: اینترنت یک فناوری روز است که دشمن هزینه بسیار سنگینی را روی ان انجام می‌دهد، مسلمان و شیعه حریم و حرمت‌هایی داردو اگر خط قرمزها را عبور کنیم خانواده آسیب می‌بیند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: بی‌بند باری، ترویج فساد، بی‌حجابی و بی‌نمازی و بی‌تقوایی ازجمله آسیب‌های اجتماعی است که دشمن بر روی آن‌ها طراحی و برنامه‌ریزی کرده است.

سردار توکلی بیان کرد: یک‌همت عمومی و خاص را طلب می‌کند که اگر ما نسلمان را خوب تربیت و آموزش دهیم از این آسیب‌ها عبور خواهد کرد.

وی بابیان اینکه دشمنی‌های دشمن محدود نمی‌شود به این موارد بلکه هرروز دشمن دنبال یک توطئه جدیدتر است علیه جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کند گفت: امروز دست ما خالی نیست و جوانان غیرتمند باعث اقتدار نظامی کشور شدند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد: اسرائیل که ناتوی عربی را تشکیل می‌دهد و می‌خواهد با ما مقابله کنید حریف ما نیست ایران اسلامی باقدرت و اراده نظامی و انگیزه و شما که پای‌کار ایستاده‌اید مقاومت می‌کند.

سردار توکلی گفت: همه ما باید وحدت داشته باشیم و پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کنیم اگر انقلاب 38 شده صرفاً به خاطر حضرت امام و امروز حضرت آقا است که باید گفته‌های مقام معظم رهبری عمل کنیم غیرازاین انجام دهیم کشور ما آسیب می‌بیند.

وی ضمن تأکید بر اینکه از مسیر امام رهبری و انقلاب فاصله نگیریم افزود: اگر امروز نمی‌توانیم در یمن و سوریه مقاومت کنیم حداقل در محیط خانه و خانواده و محیط اجتماعی زندگی می‌کنیم مقاومت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: آتش به اختیار به یک دستور هماهنگی برای همه ایرانیان بود در دفاع از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی که هرکس یک حرکت به توسعه و توان خود انجام دهد.

انتهای خبر/z

مسئول تعلیم تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی مهدوی در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه مالک اشتر حوزه مقاومت بسیج کربلا که در مسجد آیت‌الله مدنی برگزار شد اظهار داشت: هدف طرح جوانه‌های بسیج و سپاه هدایت شکل‌گیری شخصیت جوانان است.

مسئول تعلیم تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) عنوان کرد: دو چیز باعث شکل‌گیری شخصیت است یعنی دیدنی‌ها و شنیدنی‌ها به جوانان و نوجوانان امرونهی نکنیم بلکه دیدنی‌ها و شنیدنی‌های آن‌ها را هدایت کنیم

وی افزود: برنامه‌های جوانان صالحین برای اوقات فراغت جوانان به‌منظور تثبیت و انسجام‌بخشی گروه‌های صالحین شکل‌گرفته است.

مهدوی تصریح کرد: حقایق شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و جوانان و نوجوانان را باید بیش‌ازپیش با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در زمینه‌های مختلف آشنا کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت طرح جوانه‌های صالحین به‌طور شایسته استفاده شود تا جوانان، دانش آموزان و نوجوانان در پایان برنامه‌های اوقات فراغت دستاوردی داشته باشند.

مسئول تعلیم تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: نسل سوم انقلاب در بحبوحه تهاجم فرهنگی نیازمند راهنمایی‌ها و حمایت‌های فکری است تا در طوفان رسانه‌ها و برنامه‌های مهاجم راه را گم نکنند و دچار اشتباه نشوند، چراکه این جوانان هستند که مملکت را تأمین و تجهیز می‌کنند.

انتهای خبر/z

ارسال نظرات
آخرین اخبار