بخشدار اصلاندوز خبر داد؛

احداث ساختمان اداری و آتش نشانی در روستای بران علیا

بخشدار اصلاندوز از احداث ساختمان اداری و آشیانه آتش نشانی روستای بران علیا با اعتبار بیش از 250 میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۱۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،سید عباس مینایی در بازدید از پروژه احداث ساختمان اداری و آشیانه آتش نشانی روستای بران علیا گفت:این ساختمان در زمینی به مساحت اعیانی 250 مترمربع در دو طبقه با اعتبار بیش از 250 میلیون تومان احداث می شود.

وی ضمن بررسی فنی از نحوه اجرای پروژه افزود:برنامه ریزی های لازم جهت تامین اعتبار جهت اجرا و خرید تجهیزات از جمله خودروی آتش نشانی از طرف دولت انجام شده است.

بخشدار اصلاندوز از توجه ویژه دولت و فرماندار شهرستان پارس آباد نسبت به روستاهای بخش گفت:در برنامه ششم توسعه توجه به روستاها و عمران و آبادانی دو چندان شده و اعتبارات دهیاری ها نیز افزایش پیدا کرده است.

مینایی در ادامه از اتمام جدول گذاری مسیر اصلی بران علیا بازدید کرد و از اداره راه و شهرسازی شهرستان خواستار ترمیم آسفالت جاده بران،اصلاندوز شد.

وی از تداوم روند عملیات تقویت برق روستای بران علیا تاکید کرد و افزود:اهالی و شوراهای روستای بران علیا به جهت آغاز عملیات تقویت برق روستا از بخشداری،اداره برق شهرستان و رییس اداره برق اصلاندوز تقدیر و تشکر کردند.

بخشدار اصلاندوز همچنین از لکه گیری و ترمیم آسفالت جاده روستایی آق قباق و حاج امیرکندی نیز بازدید و نحوه اجرای آن را مطلوب ارزیابی کرد.

گفتنی است،اهالی این روستاها در تماس با ارس تبار از تلاش شبانه روزی و پیگیری های مینایی بخشدار اصلاندوز،نریمان آمری شورای روستای امیرکندی و دهیاران ملکیان و خانم ایزدی و خبرنگار ارس تبار قدردانی کردند.


.

ارسال نظرات