سرهنگ موحدیان در جلسه ستاد راهیان نور غرب کشور در سالن جلسات سپاه استان گفت: یکی از برنامه های اثربخش بسیج قطع به یقین راهیان نور است و ما در چند روز گذشته همایش بزرگ تجلی اخلاص که برای راهیان نور بود را در کشور داشتیم.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۱۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسحاق موحدیان در جلسه ستاد راهیان نور غرب کشور در سالن جلسات سپاه قائم آل محمد(عج) با حضصور اعضاء برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف و یاد و خاطره شهدا قیام مسجد گوهرشاد در 82 سال پیش اظهار کرد: امروز 21 تیرماه برنامه راهپیمایی حجاب و عفاف در سراسر استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید حامی ازرزش های دفاع مقدس، این گنجینه تمام نشدنی باشم افزود: باید از سرچشمه زلال دفاع مقدس بهره ببریم و یکی از کارهای بزرگ بحث عملیات بزرگ راهیان نور است که همه به آن اذعان داریم.

موحدیان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اثربخش بسیج قطع به یقین راهیان نور است و ما در چند روز گذشته همایش بزرگ تجلی اخلاص که برای راهیان نور بود را در کشور داشتیم.

وی با اشاره به مدارس گفت: در بعضی از مدارس بصورت تخصصی کار می کنیم و مسئولین ذیربط باید با تلاش و کوشش خود را برای اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور انجام دهند.

جانشین سپاه استان سمنان با بیان اینکه در عملیات مرصاد استان سمنان 68 شهید تقدیم کرده بیان کرد: باید این شهدا برجسته شوند و با توجه به اینکه رهبری در سخنان خود فرمودند(آنکه ایستاد تیپ قائم بود) باید اینها برجسته شود و موزه دفاع مقدس همدان نیز یک دوره دانشجویی کامل است و اینها باید در اردوی راهیان نور غرب مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها