مسئول تعلیم تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان :
مسئول تعلیم تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت :حقایق شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۲۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی مهدوی در مراسم افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین پایگاه مالک اشتر حوزه مقاومت بسیج کربلا که در مسجد آیت‌الله مدنی برگزار شد اظهار داشت: هدف طرح جوانه‌های بسیج و سپاه هدایت شکل‌گیری شخصیت جوانان است.

مسئول تعلیم تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) عنوان کرد: دو چیز باعث شکل‌گیری شخصیت است یعنی دیدنی‌ها و شنیدنی‌ها به جوانان و نوجوانان امرونهی نکنیم بلکه دیدنی‌ها و شنیدنی‌های آن‌ها را هدایت کنیم

وی افزود: برنامه‌های جوانان صالحین برای اوقات فراغت جوانان به‌منظور تثبیت و انسجام‌بخشی گروه‌های صالحین شکل‌گرفته است.

مهدوی تصریح کرد: حقایق شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود و جوانان و نوجوانان را باید بیش‌ازپیش با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در زمینه‌های مختلف آشنا کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت طرح جوانه‌های صالحین به‌طور شایسته استفاده شود تا جوانان، دانش آموزان و نوجوانان در پایان برنامه‌های اوقات فراغت دستاوردی داشته باشند.

مسئول تعلیم تربیت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: نسل سوم انقلاب در بحبوحه تهاجم فرهنگی نیازمند راهنمایی‌ها و حمایت‌های فکری است تا در طوفان رسانه‌ها و برنامه‌های مهاجم راه را گم نکنند و دچار اشتباه نشوند، چراکه این جوانان هستند که مملکت را تأمین و تجهیز می‌کنند.

انتهای خبر/z

ارسال نظرات