مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه حکیم سبزواری از ثبت اولین شرکت دانش بنیان در این دانشگاه خبرداد.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۲۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رضا سهیلی در مراسم تقدیر از فعالین این شرکت در سبزوار بیان اینکه اولین شرکت دانش بنیان سبزوار به همت مرکز رشد واحدها فناور دانشگاه حکیم در سبزوار ثبت شده است اظهارداشت: در این واحد ۱۲شرکت فناور مستقر هستند که در حال طی مراحل برای ثبت به عنوان شرکت دانش بنیان می باشند.

وی با اشاره به اینکه چهار مورد از شرکت ها در مرحله رشد و هشت مورد در مرحله پیش رشد فعالیت خود را ادامه می دهند تاکید کرد: امبد آن می رود تا پایان سال جاری دو شرکت دیگر بتوانند خود را در زمینه تولید محصول به عنوان شرکت دانش بنیان به ثبت برسانند.

سهیلی فرد در ادامه با اشاره به حمایت های دانشگاه حکیم به صورت مادی و معنوی تصریح کرد: طی مدت زمانی که شرکت در مرحله رشد و پیش رشد قراردارند مورد حمایت هستند و در صورت مشاهده عدم پیشرفت در زمان مشخص و در جا زدن و نبود رغبت برای پیشرفت این شرکت ها از چرخه حمایت دانشگاه حکیم خارج می شوند.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری با بیان اینکه تا کنون محصولاتی نظیر بازی ربات از شرکت های این مرکز خریدار شده است عنوان کرد: محصولات دیگری در این شرکت ها از قبیل دستگاه هوشمند کنترل نور نورافکن، ساخت انواع دستگاه کنترل موتورهای سه فاز و تک فاز با نرم‌افزار اندروید ساخته شده است.

وی تاکید کرد در این مرکز ۱۰نفر به صورت مستقیم وارد بازار کار شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها