کد خبر: ۸۸۸۵۶۳۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در مراسم عفاف و حجاب که در سالن شهدا برگزار شد با درود بر شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نکته بسیار مهمی که امروز مورد تاکید است مسئله حجاب است و این موضوع دارای ابعادی است که میتوان در مورد آن بحث کرد. 

دشمن در صدد تغییر فرهنگ جوامع اسلامی/ شناخت حجاب در همه ابعاد لازم و ضروری است

وی افزود:حجاب یکی از پدیده هایی است که ابعاد مختلفی دارد و یک بعدی نیست.

سردار مولایی با اشاره به اینکه حجاب دارای ابعاد اجتماعی، فرهنگی، امنیت اجتماعی، روانشناختی، جامعه شناختی،  است گفت: شناخت حجاب در همه ابعاد لازم است. 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره جملات " چارلی چاپلین" کمدین غربی در نامه ای به دختر خود گفت: دخترم هیچکس و هیچ چیز را در این جهان نمیتوان یافت که شایسته آن باشد که دختری ناخن های پای خود را به خاطر آن عریان کند.

وی بیان داشت: امروز فرهنگی که در این کشور های اروپایی است " فرهنگ برهنگی" و بیماری تمدن است.

سردار مولایی با اشاره به اینکه امنیت امروز  کشور را شهدا تامین کرده اند گفت: در وصیت نامه تمامی شهدا حفظ حجاب مورد تاکید قرار گرفته است .

فرمانده سپاه البرز بیان داشت: امروز حجاب ابزاری برای دشمن قرار گرفته است، به بیان دیگر اگر امروز ما حجاب را رعایت نکنیم در زمین بازی کرده ایم.

وی با اشاره به جملات کتاب مستر همفر گفت: در این کتاب امده است" باید زنان مسلمان را فریب داد و از زیر پادر بیرون کشید."

سردار مولایی یادآور شد: دشمنان اسلام قصد دارند با فاسد کردن  زنان و مردان بر ملت های مسلمان تسلط پیدا کنند و بنیان خانواده اسلامی را از بین ببرند.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه دشمن میداند با جنگ سر نمیتواند بر ملت های مسلمان پیروز شود تصریح کرد: آنها با تغییر فرهنگ  و از بین بردن حیا و غیرت قصد دارن تا جوامع اسلامی را از بین ببرند.




ارسال نظرات
پر بیننده ها