امام جمعه سبزوار:

غرب با ترویج آزادی به سبک خود در پی از بین بردن نهادهای خانواده است

امام جمعه سبزوار گفت: غرب با ترویج آزادی به سبک خود در پی از بین بردن نهادهای خانواده و خالی کردن جامعه از ارزش است.
کد خبر: ۸۸۸۵۶۷۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مقیسه در جمع بانوان بسیجی سبزوار با اشاره به جلسه منافقین در فرانسه و  اعتراف به حمایت ها خود از فتنه در سال ۸۸اظهارداشت: پس از این اعترافات حامیان این فتنه و رفع حصر چه توجیهی خواهند اورد.

امام جمعه سبزوار گفت: پس از حمایت سرکرده منافقین از سران فتنه و فتنه سبز حامیان رفع حصر چه توجیهی برای حمایت خود دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری این جلسات تنها با هدف تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: برگزاری این نشست با دلارهای غربی سعودی و استفاده از جمعیتی اجاره ای تنها برای اعلام موجودیت منافقین این گروهک مرده انجام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه گروهک منافقین در ابتدا در لیست گروههای تروریسم قرار داشت ادامه داد: پس از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی این گروهک با تلاش های امریکا و با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی از این فهرست خارج شد.

مقیسه ادامه داد: دستاورد این گروهک منافقین به شهادت رساندن ۱۷هزار ایرانی است ادامه داد: جای تعجب دارد که پس از حمایت این گروهک از سران فتنه و تشکیل هسته اصلی آشوب ها در سال ۸۸هنوز موضعی در اعلام برائت از این افراد اتخاذ نشده است.

امام جمعه سبزوار در ادامه با تبریک هفته عفاف و حجاب افزود: حجاب عاملی است که سرمایه های معنوی ومادی زنان را حفظ ومصون می کند.

وی با بیان اینکه غرب با ترویج آزادی به سبک خود در پی از بین بردن نهادهای خانواده و خالی کردن جامعه از ارزش است تاکید کرد: غرب با شبکه های اجتماعی وماهواره در پی ترویج بی حجابی و تضعیف ارزشها در بین نسل جوان است که خانواده ها و مسئولان باید این توطئه را خنثی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار